Gå til innhold

Ny vare (erstatning) ankommet med MVA - hvordan ordner jeg opp i dette innen 14 dager?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mottok en vare som ikke stemte med selgerens opplysninger, så jeg klagde og ble tilsendt en ny vare, men nå har den ankommet Posten med utlagt MVA. Jeg har sendt en mail til [email protected], men jeg er ikke sikker på om dette er rett måte å klage på. Pakken ligger på Posten i kun 14 dager og jeg kan ikke legge ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva særavgift er? Jeg må fylle ut MVA og særavgift.

Særavgift kan være så mangt, men når du ikke forteller hva du har kjøpt så kan ingen svare. Men hvis det bare er utlagt mva, så setter du særavgift til kr 0.
Skrevet

Når jeg reklamerte på noen Sonos høytalere fikk jeg tilsendt nye. Fikk MVA faktura som Sonos sa jeg måtte betale, for så å få refundert hvertfall. 

Skrevet

Varen bør være umulig å få tak i her til lands, før jeg kjøper noe i utlandet.

 

 

Håper du kjøpte noe skikkelig kult, som forsvarer slikt merarbeid :D

  • Liker 1
Skrevet

Her har deklaranten ikke gjort ting riktig så det resulterer i merarbeid for forbruker dessverre... Deklarasjonen skal refereres til en eksport slik at TVINN skjønner at dette er et erstatningsprodukt.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg mottok en vare som ikke stemte med selgerens opplysninger, så jeg klagde og ble tilsendt en ny vare, men nå har den ankommet Posten med utlagt MVA. Jeg har sendt en mail til [email protected], men jeg er ikke sikker på om dette er rett måte å klage på. Pakken ligger på Posten i kun 14 dager og jeg kan ikke legge ut.

Hei.

 

Kontakt [email protected] med kollinr og forklar situasjonen. Løses i løpet av ~3 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...