Gå til innhold

Crytek saksøker Star Citizen-utvikleren for å ha «stjålet» spillmotoren deres


Anbefalte innlegg

 

 

 

Etter å ha scammet meg for 55 dollar i start kampanjen så håper jeg og ønsker jeg det går til helvete for dem nå.

Prøvde å få tilbake pengene mine en gang, men det var uaktuelt.

Hvordan ble du svindlet?

Du betalte for hva? Og hva fikk du?

Jeg betalte for et spill som skulle vært ute for noen år siden, og har ikke fått den dritt.
Spill blir utsatt hele tiden.
Spill blir vanligvis ikke utsatt fordi utviklerne legger til og legger til ting samtidig som de ber om mer penger og finner andre "morsome" måter å få penger ut av deres religiøse følgere. Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Etter å ha scammet meg for 55 dollar i start kampanjen så håper jeg og ønsker jeg det går til helvete for dem nå.

Prøvde å få tilbake pengene mine en gang, men det var uaktuelt.

 

Hvordan ble du svindlet?

Du betalte for hva? Og hva fikk du?

Jeg betalte for et spill som skulle vært ute for noen år siden, og har ikke fått den dritt.

Det har da vært ute i noen år allerede. Har selv spilt det i lengre tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Etter å ha scammet meg for 55 dollar i start kampanjen så håper jeg og ønsker jeg det går til helvete for dem nå.

Prøvde å få tilbake pengene mine en gang, men det var uaktuelt.

Hvordan ble du svindlet?

Du betalte for hva? Og hva fikk du?

Jeg betalte for et spill som skulle vært ute for noen år siden, og har ikke fått den dritt.

Det har da vært ute i noen år allerede. Har selv spilt det i lengre tid.

 

 

Ser vi har vidt forskjellige syn på når man ser på et spill som "ute"

Lenke til kommentar

 

 

Etter å ha scammet meg for 55 dollar i start kampanjen så håper jeg og ønsker jeg det går til helvete for dem nå.

Prøvde å få tilbake pengene mine en gang, men det var uaktuelt.

 

Hvordan ble du svindlet?

Du betalte for hva? Og hva fikk du?

Jeg betalte for et spill som skulle vært ute for noen år siden, og har ikke fått den dritt.

Egentlig så har du "støttet dem" med 55 usd og som takk skal du få et spill når dem blir ferdig. Kickstarter er ikke det samme som å kjøpe et produkt. Og du har fått alt dem har lovet deg opp til nå. Både alpha tilgang og oppdateringer hver uke.

Men er jo det da. Er ikke reskin av et tidligere spill så tar litt lengre tid enn de årlige activision/ea spillene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Jeg betalte for et spill som skulle vært ute for noen år siden, og har ikke fått den dritt.

Spill blir utsatt hele tiden.

 

Spill som man ikke har betalt for alt ja. Dette har vel folk betalt for?

 

På tide å finpusse det som er der fremfor å bare slenge inn nye features.

 

Man har ikke betalt for det. Man har støttet utviklingen, og får fullversjonen når spillet er FERDIG. Kickstarter = støtte, ikke nødvendigvis kjøper et ferdig produkt. Med Kickstarter, så må man utrolig nok vente til spillet er ferdig, og man støtter utviklinga. Dette gjelder ikke bare Star Citizen, men også f.eks Divinity Original Sin. Torment: Tides of Numenera, Through the Woods, og andre Kickstarter prosjekter.

 

Forhåndsbestilte spill kan også bli utsatt, tenk det! Jeg kan forhåndsbestille The Crew 2 og Far Cry 5, og de har blitt utsatt. Hva med de som allerede har betalt for de 2 spillene?

Endret av ...---...
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Etter å ha scammet meg for 55 dollar i start kampanjen så håper jeg og ønsker jeg det går til helvete for dem nå.

Prøvde å få tilbake pengene mine en gang, men det var uaktuelt.

 

Hvordan ble du svindlet?

Du betalte for hva? Og hva fikk du?

Jeg betalte for et spill som skulle vært ute for noen år siden, og har ikke fått den dritt.

Nå er det noen år siden. Men de spørte backerne om de skulle bruke mer tid å lage et støre og bedre spill som vil resultere med at det ikke kommer til avtalt tid. Eller lage det som var lovet fra kickstarter perioden.

 

Det ble stemt for at de skulle ta tiden de trengte og lage støre spill med stort overtall av stemmene

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Etter å ha scammet meg for 55 dollar i start kampanjen så håper jeg og ønsker jeg det går til helvete for dem nå.

Prøvde å få tilbake pengene mine en gang, men det var uaktuelt.

Hvordan ble du svindlet?

Du betalte for hva? Og hva fikk du?

Jeg betalte for et spill som skulle vært ute for noen år siden, og har ikke fått den dritt.

Nå er det noen år siden. Men de spørte backerne om de skulle bruke mer tid å lage et støre og bedre spill som vil resultere med at det ikke kommer til avtalt tid. Eller lage det som var lovet fra kickstarter perioden.

 

Det ble stemt for at de skulle ta tiden de trengte og lage støre spill med stort overtall av stemmene

 

 

Skulle ønske folk tenkte seg litt om før de sier ting som dette. Prøver du å få meg til å tro at du alltid er enig og glad for endringer utviklere gjør fordi massene ønsker det? DET tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...