Gå til innhold

Midlertidig plassering på høyrentekonto


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Beklager å måtte kicke igang igjen denne tråden.

Er nå der at jeg straks skal bytte sparebank fra DNB til noe annet, men greier ikke bestemme meg for type bank. Det nevnes tidligere i tråden at BB Bank ikke er så bra, men er det noen som har anbefalinger til noen av de andre som scorer høyt på finansportalen?

 

Kundebehandling og kvalitet er så klart viktigst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Hva skal du ha? Dagligdags bank med lønnskonto og lån? En ren høyrentebank med få uttak?

Sorry, skulle ha spesifisert.

Jeg skal flytte sparepengene til en ny bank med høyrentekonto ja (stort beløp). Få uttak.

 

Alternativer som virker greie etter å ha undersøkt litt er Santander og Monobank. Andre? Positive/negative erfaringer mottas med takk.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

jeg ville gått for nordax. bare 6 frie uttak i året, men synes de har en veldig fin og oversiktlig nettbankløsning til å være en av de mindre bankene. har også hatt 2 pst rente i en lang stund nå, uten at jeg har fått noe varsel om senking, som jeg har fått i en del av de andre bankene, slik som tf - nåværende bb og svea. 

 

hold deg laaangt unna bb. Makan til drittbank skal du lete lenge etter. De nekter konsekvent å godta uttaksblanketten min fordi den ikke er scannet (bare tatt bilde av, men 100% lesbar), og viser ingen insj til noe som minner om service.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har hørt et par negative ting om komplett på forumet her

Men alle banker har vel varierte anmeldelser uansett. Jeg tenker kanskje monobank så kan jeg bytte når jeg skal finne riktig bank for å gi meg lån.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...