Gå til innhold

orp

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en SSD bærbar pc 256 GB. Det er to disk på den. Hoveddisk C: er nesten full nå. Jeg har ikke så mange programmer. Hvordan kan jeg finne ut hva som er lagret der? Jeg får ikke synkronisert iphonen min siden disk C: er nesten full. Hvordan kan jeg synkronisere iphonen på disk D:? 

post-436446-0-39999500-1512165779_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deaktiver hibernation så får du sikkert 5-10gb på C:

 

win+r - cmd - powercfg -h off

 

Når jeg prøver å slå av hibernate får jeg denne her til svar: Unable to perform operation. An unexpected error (0x65b) has occurred: Funksjonen mislyktes under utføring.

 

Hva gjorde jeg feil her?  

Lenke til kommentar

 

 

windirstat

 

Er den gratis?

 

 

Ja det er den, der får en oversikt over hvilke filer/mapper osv som inneholder store mengde data. 

 

 

Jeg fikk lastet ned og kjørt en analyse. Det visste seg at alt kom fra Apple Computer - Mobil synkronisering.

Men jeg har slettet iTunes. Det viser seg at all data jeg har synkronisert ligger fortsatt i pc.

Vet du hvordan jeg får slette den dataen?

Lenke til kommentar

 

Deaktiver hibernation så får du sikkert 5-10gb på C:

 

win+r - cmd - powercfg -h off

 

 

Når jeg prøver å slå av hibernate får jeg denne her til svar: Unable to perform operation. An unexpected error (0x65b) has occurred: Funksjonen mislyktes under utføring.

 

Hva gjorde jeg feil her?

CMD må kjøre som administrator.
Lenke til kommentar

 

 

Deaktiver hibernation så får du sikkert 5-10gb på C:

 

win+r - cmd - powercfg -h off

 

Når jeg prøver å slå av hibernate får jeg denne her til svar: Unable to perform operation. An unexpected error (0x65b) has occurred: Funksjonen mislyktes under utføring.

 

Hva gjorde jeg feil her?

CMD må kjøre som administrator.

 

 

Da fikk jeg til! Den frigjorde ca 3gb. Bedre enn ingenting. Takk for all hjelp alle sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...