Gå til innhold

Dette er Black Week-tilbudene du bør slå til på


Anbefalte innlegg

Hva er det med norske butikker å lage sin egen vri på ting:

Sist jeg sjekket så er det ingenting som heter hverken "Black Weekend" eller "Black Week" i USA.

Tror ikke det hadde falt i smak hos enkelte. Den amerikanske tradisjonen heter "Black Friday" og har alltid vær KUN 1 DAG. Blir bare latterlig at jeg ser plakater og reklame med andre versjoner av dette salget :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Power er sleipe og setter opp prisen på B&O til 1899,- noen dager før salg. Skal i morgen være på salg til 699,- noe som da virker å være et bedre tilbud enn det egentlig er...

 

De koster vanligvis rundt 1000-lappen

Er som regel populære produkter på salg, og disse er "jojo" opp og ned i pris hele tiden. Er vanlig praksis at prisene settes opp før salg. Dette hindrer at produktene som kommer på salg skulle være utsolgt når vi hadde brukt massevis av penger på markedsføring for å få kunder til butikken. Ingenting er så kjipt som å kjøpe noe som dumpes i pris like etterpå. For de som bor et stykke unna butikken er det ikke bare å dra innom og kreve prisgaranti heller. Synes det er helt ok at denne praksisen får eksistere.

 

En uting er når en vare er eksklusiv og de priser opp og merker annonsen med den økte prisen som førpris. Det er sleipt.

Bestilte oss ny Modern Living sofa Byggesystem hos Skeidar for snart 7 uker siden. Når jeg betalte for den, kostet den 17.999,- men i forrige uke kostet den 11.990,- Det er bra sleipt egentlig. Kunne spart meg noen kroner :/

 

 

Det samme har hendt meg på skeidar. Jeg ringte og spurte om jeg kunne få tilbudsprisen. Det var helt i orden. 

Sant det. Skulle egentlig betalt halvparten eller ringt de.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke nok gode tilbud til kjøret i November, Singles day, Black Week Cyber Monday. Har blitt en tynn suppe. Vurderer ny 65" tv før jul, men ingen fristende tilbud så langt. Ingen tilbud som gjør at jeg kommer til å kjøpe noe jeg egentlig ikke har bruk for heller. Skjerpings elektrokjedene. :)

Lenke til kommentar

Det finnes ikke nok gode tilbud til kjøret i November, Singles day, Black Week Cyber Monday. Har blitt en tynn suppe. Vurderer ny 65" tv før jul, men ingen fristende tilbud så langt. Ingen tilbud som gjør at jeg kommer til å kjøpe noe jeg egentlig ikke har bruk for heller. Skjerpings elektrokjedene. :)

 

MU8005 65" til 14 995 er da et ekstremt bra tilbud? Eventuelt LG C7 55" til 13995 kr. Det er helt rått, etter min mening.
Lenke til kommentar

Power er sleipe og setter opp prisen på B&O til 1899,- noen dager før salg. Skal i morgen være på salg til 699,- noe som da virker å være et bedre tilbud enn det egentlig er...

 

De koster vanligvis rundt 1000-lappen

 

Hva er reglene for antall dager det må være dyrere enn til vanlig, før tilsynet ikke skal slå beinhardt ned på slik butikkoppførsel?

 

Det er jo i utgangspunktet så forbudt så det holder, er det ikke vel?

Endret av G
Lenke til kommentar

Merkelig a "Power" kan selge FitBit Blaze for nesten 700 kr billigere en alle andre butikker og den ser ikke ut til å være lett å få tak i heller man må i en fysisisk butikk ingen kjøping på nett og hos de fleste står det "Besøk oss i butikken for alternativer".... ja ja !

 

Men hvordan stiller det seg med, at du ber de om å bestille inn en til deg på den dagen tilbudet er? Gå ned, be om at de kan bestille en til deg til den prisen som er annonsert, og se hvor velvillige de er til det?

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Det finnes ikke nok gode tilbud til kjøret i November, Singles day, Black Week Cyber Monday. Har blitt en tynn suppe. Vurderer ny 65" tv før jul, men ingen fristende tilbud så langt. Ingen tilbud som gjør at jeg kommer til å kjøpe noe jeg egentlig ikke har bruk for heller. Skjerpings elektrokjedene. :)

MU8005 65" til 14 995 er da et ekstremt bra tilbud? Eventuelt LG C7 55" til 13995 kr. Det er helt rått, etter min mening.

55" er for lite, MU8005 er fortsatt bare en middels skjerm(så førprisen er sinnsyk) imho :)

Endret av M_Mickey
Lenke til kommentar

Jabra Elite Sport er ikke tilgjengelig. Det er ikke noen vits for dere på tek.no å ta med "salg" av disse fra Elkjøp eller Lefdal. Det er samme eierskap for Elkjøp og Lefdal og "salget" av Jabra Elite Sport fra de er kun lokketilbud/umulig å få tak i til den annonserte prisen. Det samme var tilfelle på tirsdag når Elkjøp kjørte akkurat samme annonse.

Lenke til kommentar

 

Power er sleipe og setter opp prisen på B&O til 1899,- noen dager før salg. Skal i morgen være på salg til 699,- noe som da virker å være et bedre tilbud enn det egentlig er...

 

De koster vanligvis rundt 1000-lappen

 

Hva er reglene for antall dager det må være dyrere enn til vanlig, før tilsynet ikke skal slå beinhardt ned på slik butikkoppførsel?

 

Det er jo i utgangspunktet så forbudt så det holder, er det ikke vel?

 

 

De gjorde jo akkurat det samme med LG OLED55B7 tilbudet sitt. De markedsfører med en førpris som ikke har vært reell på ganske så lang tid for å få tilbudet til å se bedre ut...

 

 

Elkjøp roter også felt. De annonserte at Sonos Play Base og Play Bar skulle selges for 6198 kr på fredag, men disse har nå forsvunnet fra kampanjesidene på Elkjop.no og når jeg forhører meg med kundeservice så argumenterer de for at kampanjen er utsolgt noe som er litt spesielt ettersom den ikke skulle starte før i morgen og de har massevis av begge produkter på lager...

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...