Gå til innhold

Den store Huawei Mate 10 Pro tråden


Anbefalte innlegg

Det er jeg usikker på, ta kontakt med de på chat imorgen og hør - regner med at det ordner seg fort. Uansett så kan man få telefonen helt ned i 3599,- hvis man binder seg nå hos dem, meget bra tilbud. Har Telia fra før og må betale 140 kroner ekstra i måneden siden jeg ikke får både avslag på telefon og abonnement samtidig, men en totalpris på 5280,- kroner for telefonen er uansett djevelsk billig! Kan kjøpe Envizion kameraet utenom og enda spare 2000 kroner. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan synes folk batteriet er? Vet det alltid er en innkjøringsfase, men synes mitt forsvinner litt for fort...

Er det slik at AI delen skal optimalisere dette etter litt bruk? Ser f.eks at ingen apper står som "close when screenoff" osv som standard, vil den endre dette selv etterhvert når den ser og lærer seg bruk?

Lenke til kommentar

Har hatt min Mate 10 Pro i ei uke nå, og mitt inntrykk så langt er knall bra, kort oppsummert:

 

EMUI legger jeg ikke så mye merke til, har endret den til å vise alle apper i "app menyen"  (dvs Android stock standard måte), i plassen for å legge alle på de forskjellinge desktop sidene (EMUI standard).

 

Batteritiden er helt magisk. Ladet den fullt før jeg gikk fra jobb fredag kl 16.00. Hørte i løpet av helgen et par timer på Spotify via BT, spillte litt, et par timer surfing, snapchat og sånt. Ladet den ikke gjennom helga som en test. Hadde 10% strøm når jeg kom på jobb i dag :)

 

Fingerleseren er rask og presis. Har ikke fått testet kameraet noe særligt enda.

 

Den fysiske størrelsen er litt mindre en Nexus 6P. Ift en S8+, så er den vel ca 5mm kortere, men ca like bred og tykk, samt 5g tyngre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei alle :)

Har då nettopp fått meg P10 plus her. Vil samsung sin hurtigladar fungere med dinne og?

Solångt lese eg det som ikkje anbefalt :) So har ikkje gjort det

 

Samsung sin hurtig lade ting AFC fungerer ikke på Huawei P10 Plus eller Mate 10 Pro fordi de bruker enten Huawei fast charge eller Supercharge. så da vil den nok antageligvis kun lade på normal 5V med 2A max .

Lenke til kommentar

Endelig kom telefonen. Har fått brukt den i 2 timer og det er veldig oppløftende til nå. Har hatt Samsung siden S2 og fram til i dag, så dette var veldig moro! Likte muligheten til å styre varselpanelet med fingertrykksensoren ekstremt godt, og fytti dæven hvor rask den er (sensoren!). Selve mobilen trenger noen dager og uker før man har en ordentlig mening.

 

Var usikker på om jeg kom til å like blå, var veldig nær en grå, men nå angrer jeg ikke. Utrolig flott farge :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...