Gå til innhold

Den store Huawei Mate 10 Pro tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg endelig fått meg Mate 10 Pro :) Hadde en Nexus 6p som jeg hadde inne til reklamasjon, fikk egentlig en P10 Plus som erstatning men spurte i Telia butikken om det heller var mulig å få Måte 10 Pro med et mellomlegg. Betalte 600 kr når jeg bandt med i 12 måneder, hadde sluppet mellomlegg om jeg hadde gått for abb med 15 GB og 100 kr mer i måneden.

 

Virker som en herlig telefon og førsteinntrykket er veldig bra :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

 

Hatt mobilen en stund nå er generelt veldig fornøyd. Men jeg lurer på om det er noen som har fått til PIP(Bilde-i bilde ) funksjonen som ble lansert med Oreo? Ser på divers youtube videoer at man skal sette igang en film på youtube også bare kunne trykke "hjem" knappen så fortsette den i en lite vindu man kan flytte rundt på. Det skjer ikke hos meg. Yotube stopper å spille slik som det alltid har gjort på android når man trykke "hjem" midt i en film. Har slått på PIP på innstillinger men fortsatt ikke noen mini-vindu jeg kan flytte rundt på. Ikke noe deal-breaker men hadde vært kult å kunne bruke funksjonene i ny tlf og siste android :D

 

Noen som har fått det til eller har noen tips? 

Lenke til kommentar

Vil bare legge inn en advarsel blandt alt skrytet.

 

Denne telefonen har ELENDIG minnestyring.

 

Den gode batteritiden skyldes i stor grad at apper blir kastet ut av minne så fort du skrur av skjermen, slik at ikke noe får kjøre i bakgrund og ta strøm på å oppdatere seg.

 

Resultat, meldinger/varsler kommer ikke frem, eksternt utstyr mister kobling osv..

 

Syns det er merkelig at dette ikke diskuteres mer, trodde folk "brukte" disse flagskip telefonene med litt mer enn standard apper.

Lenke til kommentar

Vil bare legge inn en advarsel blandt alt skrytet.

 

Denne telefonen har ELENDIG minnestyring.

 

Den gode batteritiden skyldes i stor grad at apper blir kastet ut av minne så fort du skrur av skjermen, slik at ikke noe får kjøre i bakgrund og ta strøm på å oppdatere seg.

 

Resultat, meldinger/varsler kommer ikke frem, eksternt utstyr mister kobling osv..

 

Syns det er merkelig at dette ikke diskuteres mer, trodde folk "brukte" disse flagskip telefonene med litt mer enn standard apper.

 

Jeg merker til dette selv både fra P10 Plus og noe på Mate 10 Pro 

Lenke til kommentar

Vil bare legge inn en advarsel blandt alt skrytet.

 

Denne telefonen har ELENDIG minnestyring.

 

Den gode batteritiden skyldes i stor grad at apper blir kastet ut av minne så fort du skrur av skjermen, slik at ikke noe får kjøre i bakgrund og ta strøm på å oppdatere seg.

 

Resultat, meldinger/varsler kommer ikke frem, eksternt utstyr mister kobling osv..

 

Syns det er merkelig at dette ikke diskuteres mer, trodde folk "brukte" disse flagskip telefonene med litt mer enn standard apper.

Samme problem med min P9 Plus, resultatet er at jeg velger noe annet enn Huawei neste gang.
Lenke til kommentar

Slack, vipps, Garmin connect er gjengangere. Hvis jeg trykker på instilling for varslinger i vipps, får jeg beskjed om at den ikke finner appen i listen over installerte apper, også skjer det ikke noe mer.

 

EDIT: Glemte det mest kritiske, at onedrive ikke får kjøre så det blir tatt backup av bilder og video.

Endret av Insomnis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...