Gå til innhold

Den store Huawei Mate 10 Pro tråden


Anbefalte innlegg

Har problem med nettbanken. Det tar en evighet til tider, men siden jeg vet at det er en ny app rett rundt hjørnet har jeg liksom akseptert det. Kan virke som at telefonen sliter med noe siden vi er mange som har opplevd det i noen grad. Jeg ville returnert telefonen og krevd ny hvis jeg var like plaget som deg FB, selv om at dette mest sannsynlig er softwarerelatert. 

 

Digger telefonen, men disse problemene hadde jeg aldri med Samsung. Uflaks med software denne gangen eller er Huawei enda såpass nye i telefonverden at de sliter med "barnesykdommer"? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har foreløpig 2 problemer med min som irriterer, det er Bluetooth tilkobling til bil (musikk vil ikke spilles av, telefonfunskjoner fungerer), og TV2 Sumo appen fungerer ikke i fullskjerm. Irriterende på en ellers flott mobil.

 

Fikk ny oppdatering til Sumo appen for et par timer siden, kanskje det er fikset?

Har problemer med at Tidal ikke vil spille av i hifi-kvalitet, hverken på mobilnett eller wifi.

 

Sendt melding til Tidal om dette som skal se på saken.

Lenke til kommentar

Bluetooth funker helt fint på min bil (Ford Focus 2012).

Har en 2015 Toyota Avensis, som sagt ingen musikk der, må bruke min gamle Motorola G4 som ekstramobil i bilen for musikk akkurat nå. Så sitter bare med håpet om at mobilen blir oppdatert eller at det ordner seg ved neste service på bilen... Huawei henviste bare til nærmeste servicesenter når jeg kontaktet de om dette.
Lenke til kommentar

 

Bluetooth funker helt fint på min bil (Ford Focus 2012).

Har en 2015 Toyota Avensis, som sagt ingen musikk der, må bruke min gamle Motorola G4 som ekstramobil i bilen for musikk akkurat nå. Så sitter bare med håpet om at mobilen blir oppdatert eller at det ordner seg ved neste service på bilen... Huawei henviste bare til nærmeste servicesenter når jeg kontaktet de om dette.

 

Har du sjekket strømsparefunksjonene for blåtann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...