Zimba Skrevet 1. november 2017 Rapporter Del Skrevet 1. november 2017 Ser at Telenor skryter seg opp i skyene og hevder at iPhone X blir bedre med Telenor.De skryter av ting som WiFi Tale, 4G Tale, 4G+ og støtte for MMS inntil 2 mb mot 300 kb som er bransjestandard.Kilde: https://www.telenor.no/privat/mobil/iphone/iphone-fordeler.jsp?cid=iphonexTelia har vel alt dette, minus dette med MMS-størrelse, da... Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. november 2017 Rapporter Del Skrevet 2. november 2017 Og alle operatører som leier i Telenors nett har alle tjenester Telenor har, bare til lavere pris... Jeg har komplettmobil og har 4g og wifi tale på min iphone 7 plus. Funker knall. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 2. november 2017 Rapporter Del Skrevet 2. november 2017 Og alle operatører som leier i Telenors nett har alle tjenester Telenor har, bare til lavere pris... Jeg har komplettmobil og har 4g og wifi tale på min iphone 7 plus. Funker knall. Ikke _alle_. Det er kun de som leier hele pakka hos Telenor, som inkluderer back-end og provisjoneringssystemer. De som produserer mobil backend selv må implementere disse tjenestene selv. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. november 2017 Rapporter Del Skrevet 2. november 2017 Godt poeng. Kanskje jeg burde nevne operatører med navn som eksempler: Tidligere Hello, Telipol, Komplett mobil vet jeg har 4g tale osv. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 2. november 2017 Rapporter Del Skrevet 2. november 2017 Og alle operatører som leier i Telenors nett har alle tjenester Telenor har, bare til lavere pris... Jeg har komplettmobil og har 4g og wifi tale på min iphone 7 plus. Funker knall. Ikke _alle_. Det er kun de som leier hele pakka hos Telenor, som inkluderer back-end og provisjoneringssystemer. De som produserer mobil backend selv må implementere disse tjenestene selv. Er det noen aktører i Telenor sitt nett som produserer tjenesten selv ? I Telia sitt nett har vi ICE og OneCall (samt Phonero for bedrift) som produserer selv, men i Telenor trodde jeg alle kjøpte "full pakke" hos Telenor. Er vel bare TDC, som også bruker Telenor sitt nett, som produserer selv men da bare for bedriftsmarkedet. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 2. november 2017 Rapporter Del Skrevet 2. november 2017 Jepp Øystein, det var TDC jeg siktet til. Phonero produserte vell selv da de benyttet Telenor sitt nett. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. november 2017 Rapporter Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Underselskapet til TDC, GET bruker Telia: http://e24.no/digital/tdc-get/kabelselskapet-get-blir-mobiloperatoer/23823226 Har ikke Telia 1MB som maksimal MMS størrelse? (avhengig i tillegg av selve telefonappen). Endret 2. november 2017 av mandela Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 2. november 2017 Rapporter Del Skrevet 2. november 2017 Underselskapet til TDC, GET bruker Telia: http://e24.no/digital/tdc-get/kabelselskapet-get-blir-mobiloperatoer/23823226 Har ikke Telia 1MB som maksimal MMS størrelse? (avhengig i tillegg av selve telefonappen). Det stemmer at Get bruker Telia, men Get produserer også backend selv. Dvs TDC produserer Get sin backend. Så MMS størrelsen til Telia trenger ikke være lik Get sin. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. november 2017 Rapporter Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Jeg refererte til første post av Zimba med tanke på MMS størrelse, to ikke relaterte setninger, beklager uklarhet. Endret 2. november 2017 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå