Gå til innhold

Nytt politisk parti trenger 'signaturer' for oppstart


Anbefalte innlegg

- Investere mer i helsetjenesten. Forbedre behandling og redusere ventetid. Få tannhelsen inn i egenandelsordningen. Det bør ikke være slik at det er markante forskjeller i behandling og ventetid for de som har mer enn andre. 

 

 

- Gratis fornybar strøm, internett og kommunikasjon generelt (subsidiert/drevet av staten), burde bli en felles gode.

 

Vi kan da velge å ha færre arbeidstimer som vil øke antall arbeidsplasser. I et internasjonalt samfunn må utvikling vurderes i et globalt perspektiv.

 

Vi har mange nok partier allerede som står for velferdspopulisme og økonomisk uasvarlighet. Ser ingen grunn til å skrive under for å få enda et :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

- Investere mer i helsetjenesten. Forbedre behandling og redusere ventetid. Få tannhelsen inn i egenandelsordningen. Det bør ikke være slik at det er markante forskjeller i behandling og ventetid for de som har mer enn andre. 

 

 

- Gratis fornybar strøm, internett og kommunikasjon generelt (subsidiert/drevet av staten), burde bli en felles gode.

 

Vi kan da velge å ha færre arbeidstimer som vil øke antall arbeidsplasser. I et internasjonalt samfunn må utvikling vurderes i et globalt perspektiv.

 

Vi har mange nok partier allerede som står for velferdspopulisme og økonomisk uasvarlighet. Ser ingen grunn til å skrive under for å få enda et :thumbdown:

 

Ser du deg enig i at vi har store utfordringer (innen hvilket som helst tema) fremover? I såfall; hva er det, hvilket politisk parti kommer til å løse det, og mener du at verdiene du har i dag står likt om 10 år?

Lenke til kommentar

Mener du at systemet sånn som det fungerer i dag er bærekraftig og kan f.eks. beholdes i 20 år fram i tid? I så fall, hva og hvor ser du for deg de mest positive samfunnsendringene med dagens endringsrate?

La meg svare på denne;

 

At noe ikke er bærekraftig gjør ikke at vi kan forandre det i løpet av få år. Vi er avhengige av diverse ting som ikke kan byttes ut på et knips. For å kunne være en politiker noen vil høre på og støtte så må man være realistisk og ha en bedre plan enn en liten setning om at forandring trengs.

 

Jeg nekter å følge en politiker som babler overfladisk. Jeg vil ha en politiker som snakker om kjerner.

 

Tror du Eyvind Hellstrøm lærer folk å lage spagetti ved å si, "Lag spagetti"?

Endret av Soseks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mener du at systemet sånn som det fungerer i dag er bærekraftig og kan f.eks. beholdes i 20 år fram i tid? I så fall, hva og hvor ser du for deg de mest positive samfunnsendringene med dagens endringsrate?

La meg svare på denne;

 

At noe ikke er bærekraftig gjør ikke at vi kan forandre det i løpet av få år. Vi er avhengige av diverse ting som ikke kan byttes ut på et knips. For å kunne være en politiker noen vil høre på og støtte så må man være realistisk og ha en bedre plan enn en liten setning om at forandring trengs.

 

Jeg nekter å følge en politiker som babler overfladisk. Jeg vil ha en politiker som snakker om kjerner.

 

Tror du Eyvind Hellstrøm lærer folk å lage spagetti ved å si, "Lag spagetti"?

 

Alle individer har muligheten til å tenke selv, det er derfor jeg spør nettopp deg. Gi meg gjerne spørsmål om kjerner du ønsker å vite, så skal jeg svare deg.

Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke svar fra deg. Det eksisterer nok av politikere som gir bedre svar enn det du har gjort i tråden her :)

 

Edit; Jeg trenger dog å "rakke ned" på deg siden det er en del av politikernes hverdag. Du må jo trenes på det og jeg føler at det er min plikt å herde deg litt :)

Endret av Soseks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg gidder ikke gjøre research for deg, det får du stå for selv..

Den ser jeg. Min respons til deg var kun for at du muligens kunne åpne deg for informasjon som ikke er lært gjennom nåtidens skolesystem og medier generlt. 

 

 

Du kommer ikke med noe annet enn ull og tullete konspirasjonsteorier. Hvorfor skal noen tro på et ord du kommer med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg gidder ikke gjøre research for deg, det får du stå for selv..

Den ser jeg. Min respons til deg var kun for at du muligens kunne åpne deg for informasjon som ikke er lært gjennom nåtidens skolesystem og medier generlt.

 

Som f.eks nyhetsspeilet?

Kommer du med en tom påstand er det dumt å be andre finne ut av hva du mener selv...

Vet du egentlig hva du selv mener?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

 

åpne deg for informasjon som ikke er lært gjennom nåtidens skolesystem og medier generlt.

 

Denne setningen alene er mer enn nok til å oppgi håpet, om man hadde noe til å begynne med.  Et parti basert på alternative- og konspirasjonsteorier fra YouTube er Norge ikke ennå klart for, takk og lov.

 

Takk :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg gidder ikke gjøre research for deg, det får du stå for selv..

Den ser jeg. Min respons til deg var kun for at du muligens kunne åpne deg for informasjon som ikke er lært gjennom nåtidens skolesystem og medier generlt.

 

Som f.eks nyhetsspeilet?

Kommer du med en tom påstand er det dumt å be andre finne ut av hva du mener selv...

Vet du egentlig hva du selv mener?

 

Hva er du prøver å få gjennom med denne negative holdningen? Hvis du ser deg såpass uenig, er det ingen som tvinger deg til å svare. Jeg referer ikke til nyhetsspeilet, men derimot alt som defineres som ikke corporate-media. Dette er mediebyråer som har en mer obejektiv synsvinkel. Hvis du finner én grunn til at dette er negativt, vennligst send meg det argumentet. Hvis du kun henter nyhetsinformasjon gjennom mainstream media, anbefales det å se på ikke-vestlige nyhetsbyråer.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det gitt at medier som ikke er eiet av store eller små korporasjoner er mindre objektive enn de som ikke er det?  Har du linker til forskning eller undersøkelser som støtter dette?  Hvis ikke, hva er grunnen til at du hevder det?

 

Hvilke ikke-vestlige nyhetsbyråer er det du vil man skal se på, som ikke er eiet av enten korporasjoner eller stater?

Endret av Belfaborac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...