Gå til innhold

Nytt politisk parti trenger 'signaturer' for oppstart


Anbefalte innlegg

 

Hva er du prøver å få gjennom med denne negative holdningen? Hvis du ser deg såpass uenig, er det ingen som tvinger deg til å svare. Jeg referer ikke til nyhetsspeilet, men derimot alt som defineres som ikke corporate-media. Dette er mediebyråer som har en mer obejektiv synsvinkel. Hvis du finner én grunn til at dette er negativt, vennligst send meg det argumentet. Hvis du kun henter nyhetsinformasjon gjennom mainstream media, anbefales det å se på ikke-vestlige nyhetsbyråer.

 

 

Er det innbefattet at man må se på iransk og nord-koreansk nyhetsinformasjon også  :wee:

 

Når det kommer til det globale nyhetsbildet, vil Norge som en nøytral part, få mer ut av å lese enten en objektiv oppfatning eller lese flere sider av denne nyhetssaken slik at vi får mer informasjon før vi velger å ta et standpunkt. Du er vel enig i at mainstream media er eid av større selskaper som enten har en politisk agenda eller en økonomisk agenda. Ta for eksempel Fox News (selvom dette mediebyrået har endret seg drastisk til det bedre de siste årene). Rupert Murdoch har store eierinteresser i våpenindustrien, og du kan jo spørre deg selv hvorfor de har hatt det fokuset på krig det siste tiåret. Nettopp fordi det ganger de økonomisk sett. Ett eksempel av mange.

Endret av Dpp Nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Beklager skrivefeilen (trillioner)

Oljefondet er ikke verdt en million billioner heller, dere imponerer ikke med økonomikunnskapene deres. Merket meg også at du utelot å svare på resten av innlegget, så du hadde ikke noe svar på dette?

 

Du forklarer helt fint selv at vi trenger en endring i hvordan vi ser på det økonomiske systemet, og også hvordan vi (ikke) løser dagens økonomiske utfordringer med tanke på bl.a. befolkningsvekst og alder. Det som kunne vært interessant å vite er; hva slags løsninger ser du på dette?

Lenke til kommentar

 

 

 

Mulig jeg har fallt helt av det teknologiske lasset men .... betviler at en "like" på facebook vil bli akseptert av regimet.

Det er fortsatt skriftlige signaturer på papir som teller. At partiet ikke har fått med seg det, men tror likes på sosiale medier gjør samme jobben sier vel sitt om partiet :)

 

Det er fullt mulig å få registrert et nytt politisk parti ved hjelp av digitale verktøy.
Ja, men jeg betviler at regimet har godkjent facebook "likes" som digitalt verktøy.
Lenke til kommentar

Du forklarer helt fint selv at vi trenger en endring i hvordan vi ser på det økonomiske systemet, og også hvordan vi (ikke) løser dagens økonomiske utfordringer med tanke på bl.a. befolkningsvekst og alder. Det som kunne vært interessant å vite er; hva slags løsninger ser du på dette?

Kunne sikkert skrevet side opp og side ned om dette, men for å nevne noe ville jeg: innført forbud mot abort, økt insentivene for fødsler og adopsjon, kuttet sykepengene, uføretrygden, redusert pensjonene til maks 2G og fjernet AFP. Jeg ville også lagt ned regionene og mesteparten av det statlige byråkratiet. Da ville vi vært godt på vei til å løse problemene.

 

Så nå jeg har jeg forklart hvordan jeg ville løst det, men nå er det ikke jeg forsøker å skaffe støtte til danne parti, det er DERE, så nå bør dere kanskje komme opp med noen skikkelig forklaring med tall og kilder på hvordan DERE vil løse dette...om dere faktisk har noen løsninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du forklarer helt fint selv at vi trenger en endring i hvordan vi ser på det økonomiske systemet, og også hvordan vi (ikke) løser dagens økonomiske utfordringer med tanke på bl.a. befolkningsvekst og alder. Det som kunne vært interessant å vite er; hva slags løsninger ser du på dette?

Kunne sikkert skrevet side opp og side ned om dette, men for å nevne noe ville jeg: innført forbud mot abort, økt insentivene for fødsler og adopsjon, kuttet sykepengene, uføretrygden, redusert pensjonene til maks 2G og fjernet AFP. Jeg ville også lagt ned regionene og mesteparten av det statlige byråkratiet. Da ville vi vært godt på vei til å løse problemene.

 

Så nå jeg har jeg forklart hvordan jeg ville løst det, men nå er det ikke jeg forsøker å skaffe støtte til danne parti, det er DERE, så nå bør dere kanskje komme opp med noen skikkelig forklaring med tall og kilder på hvordan DERE vil løse dette...om dere faktisk har noen løsninger.

 

Det er nettopp inspill fra befolkningen som burde bemerkes, vi har foreløpig ingen satt plan på dette, men din respons blir i høyeste grad vurdert

Lenke til kommentar

TS kan ikke du lage en TL;DR? I det minste lag en liste med konkrete forslag? Gidd ikke bruke tid på å lese svada og tåkespråk med dårlig formattering.

 

Hint: Skriv hva som skiller dere fra andre partier. Og gjerne et utkast til budsjettendringer.

Takk for tilbakemelding, dette skal iverksettes

Endret av Dpp Nord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...