Gå til innhold

PC-kravene for Wolfenstein II: The New Colossus er offentliggjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

So i ein sjokkerande vri viser det seg at det du trenger er maskinvare som yter omtrent som ein moderne konsoll. Er nesten sånn man kan slutte å bry seg med systemkrava til slike spel. Er jo blitt normen. Lag heller ein sak når det kjem noke som faktisk pusher grensene.

 

Enig.

 

Dette er hva jeg mener med google translate artikler.

 

Det har liten interesse for allmenheten, de som er i tvil om maskinen deres klarer å kjøre spillet er nok i stand til å google seg frem til svaret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet sånn ish hvordan min 4690K yter kontra 4770? Kjører på 4,3GHz. 

 

Ser ikke noen grunn til at du skal slite her. Wolfenstein spilla har vært ganske bra optimalitsert som jeg har lagt merke til iallfall. En godt overklokka 4690k kan vel ikke ligge altfor langt unna en 4770 :) Så lenge du har ett greit skjermkort som 980/ 1060 så skal det gå smertefritt :)

Lenke til kommentar

 

Noen som vet sånn ish hvordan min 4690K yter kontra 4770? Kjører på 4,3GHz. 

Null stress, når det kommer til i7 og i5 i gaming så har det veldig lite og si. Vi snakker 3-4 fps når det gjelder samme CPU generasjon. Trust me, jeg har bygd mange pcer.

 

jupp oppgraderte fra første gen i7 920 til 4770k  og til og med der er det minimalt med ytelsesforskjell. gpu er 95% av ytelse på spill.

Lenke til kommentar

 

So i ein sjokkerande vri viser det seg at det du trenger er maskinvare som yter omtrent som ein moderne konsoll. Er nesten sånn man kan slutte å bry seg med systemkrava til slike spel. Er jo blitt normen. Lag heller ein sak når det kjem noke som faktisk pusher grensene.

 

Enig.

 

Dette er hva jeg mener med google translate artikler.

 

Det har liten interesse for allmenheten, de som er i tvil om maskinen deres klarer å kjøre spillet er nok i stand til å google seg frem til svaret.

No skal det seiast at eg, og tilsynelatande gamer.no, missa ein detalj som eg vertfall aldri har sitt til no. Spelet i alle konfigurasjoner krever 4 GB med videominne. Personlig synest eg dette er flott sia utviklerene då kan pushe grensene framfor å forhalde seg til eldre skjermkort. Er nokk et fåtall av dei som er hadde vert kraftige nokk om man lage mekanismer for å gi et bra bilde uten like høg teksturkvalitet, men det er bortkasta tid no når 4 GB er tilgjengelig sjølv på budsjettkort.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet sånn ish hvordan min 4690K yter kontra 4770? Kjører på 4,3GHz. 

 

http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i7-4770-vs-Intel-Core-i5-4690K

CPUboss sier nærmest ingenting on ytelse.

 

4690k og 4770 vil antagelig yte likt. Men i spill som drar nytte av flere enn fire tråder vil det være en merkbar forskjell. Se for eksempel de mange sammenligninger av 7700k og 7600k i spill som Battlefield 1.

 

Det er en grunn til at Intel nå har begynt med 6 kjerner på mainstream-prosessorer.

Lenke til kommentar

Idtech 6 ftw!

 

Gudene vet hva Id drev med i tech 5, som var så dårlig at den strengt tatt ikke burde vært brukt. Tech 6 derimot er stikk motsatt, ett nydelig stykke teknologi. Flate som Doom kjører på tech 6, enda bedre med Vulkan!

 

Lurer på om de gir ut en demoversjon av wolfenstein 2, de gjorde jo det med Doom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...