Gå til innhold

Hvor mye koster det å reise jorden rundt?


VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Håper du skjønner at det er umulig å anta en pris når du ikke kommer med noe som helst spesifikk informasjon utenom at du vil reise verden rundt i 12 måneder. Tusenvis av faktorer her. Hvilke steder vil du, hvilken rute skal du ta, hvor lenge skal du bli på hvert sted, hvilke fremkomstmidler skal du bruke, matplaner, bosteder osv osv. 

Lenke til kommentar

Håper du skjønner at det er umulig å anta en pris når du ikke kommer med noe som helst spesifikk informasjon utenom at du vil reise verden rundt i 12 måneder. Tusenvis av faktorer her. Hvilke steder vil du, hvilken rute skal du ta, hvor lenge skal du bli på hvert sted, hvilke fremkomstmidler skal du bruke, matplaner, bosteder osv osv. 

 

Ja, det skjønner jeg godt. 

 

- En god blanding av billige og dyrere land, men hvor man er mer sparsommelig (tar buss i stedet for taxi, spiser mindre ute osv) i de dyrere landene

- Rute: Kanskje Latin-Amerika - Stillehavsøyer - Australia - Sørøst-Asia - Russland 

- Bosteder: Enkel standard, men eget rom (ikke sovesal)

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Jeg ville satt av minst 200 000 til en sånn tur. Men det går helt fint å gjøre det for 100 000 eller mindre. Når jeg er i Kenya eller Kambodsja bruker jeg kanskje 150 kroner dagen, Men når jeg dykker i Thailand eller er i Singapore eller New York, kan jeg fint bruke over 2000 kroner dagen.

Har du reist noe særlig før? Alt avhenger av hvilken standard du velger og hvilke områder du besøker. For eksempel: Hvis du vil ha varmt vann og aircondition så må du regne med å betale 3 ganger så mye som et enkelt rom med vifte i taket og kaldt vann i krana.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...