Gå til innhold

Storoppdatering til Windows i dag: Dette er nytt


Anbefalte innlegg

Andre enn meg som ikke får noen reaksjon på windowsknappen? "Startmenyen". Vet ikke hva jeg skal kalle den lengre. Hverken knappen på tastaturet eller knappen på oppgavelinjen gjør noe som helst.

 

Var ikke mye brukt før heller, men det ligger nå snarveier til noen programmer, samt selv om søkefunksjonen var latterlig dårlig var det noe den dugde til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Vet ikke hva det kom av, men en av tre maskiner  blei utrolig treg etter oppdatering til "Windows 10 Fall Creators17.10.17". Jeg tok ut støpselet ti internettruteren et halvt minutt (Telenor-triks), og tok en ny oppdatering.

Flink du er hvordan gikk det? Hørtes smart ut det, her 3 maskiner ingen Problem i hele tatt her.

 

skipperskrekk

Lenke til kommentar

Dere to siste, er ikke win som er problemet. Men drivere til hw dere har. Har oppdatert 12st ingen problemer, men er eldre maskiner.

Fra x99 til til z77 og eldre.

meget mulig det på lydkorte, men med ssden hadde jeg siste firmware (denne disken hadde det vært noe drama om før pga noen feil)

lydkortet er mulig jeg kan fikse så det funker men jobben med å finne skikkelig driver til creative orker ikke jeg. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

I dag opplever jeg dere som smarte som valgte å beholde Windows 7. Nå oppleves Windows 10 som en trussel. Det som skjer ar at den ødelegger viktige innstillinger på printer-menyen. En meny som møysommelig er laget av Dokumentpartner. Vi har en Xerox printer. I dag kom en ny oppdatering og oppdateringen har delvis ødelagt det interne nettverket. Så jeg må logge på på ny. Og denne nye påloggingen, ble en langtekkelig prosess. Alt det nye som tilbys i Windows; Forbannet leketøy. Hva kan jeg bruke dét til? Windows er et kontoverktøy, noe Microsoft synes å ha glemt. Nå driver dere bare å opparbeider stor irritasjon hos kunder. Leketøyet det bør dere varsle om, og ikke tvinge dette på oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...