Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen er bare aktiv i senga. Trenger hjelp.


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg (gutt) og typen har vært sammen nå i snart ett år, og han er bare aktiv i senga. Det har hendt at je har kunnet pult han et par ganger men han kommer stadig med grunner for å ikke ville bli tatt bak. Han sa ifra før vi ble sammen, og jeg trudde det skulle gå fint. Men jeg savner det å kunne pule en fyr. Han liker ikke å bli slikket eller suge meg. Han liker heller ikke noe særlig foreplay, noe jeg er helt avhengig av for å ville bli pult uten at det er noe problem.

 

Noen som har ideer eller tips så setter jeg stor pris på det. Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg har aldri pult en fyr, men kjernen i det er at dere er i et forhold, da er det greit å kunne snakke sammen om ting som opptar en, da det naturlig nok ofte er i den andres interesse at parforholdet fungerer. Kommunikasjon = alternativer og løsninger = bedre forhold/forebyggende. Snakk med ham om hans forventninger/hvordan han har det, fremstå forståelsesfull, og så gå innpå hvordan du opplever det/hva du ønsker å ta opp. Klarer dere å få til en god dialog vil dere mest sannsynlig komme styrket ut av det.

Endret av nacario
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei. Jeg (gutt) og typen har vært sammen nå i snart ett år, og han er bare aktiv i senga. Det har hendt at je har kunnet pult han et par ganger men han kommer stadig med grunner for å ikke ville bli tatt bak. Han sa ifra før vi ble sammen, og jeg trudde det skulle gå fint. Men jeg savner det å kunne pule en fyr. Han liker ikke å bli slikket eller suge meg. Han liker heller ikke noe særlig foreplay, noe jeg er helt avhengig av for å ville bli pult uten at det er noe problem.

 

Noen som har ideer eller tips så setter jeg stor pris på det. Takk på forhånd

Bruk masse melange og litt tvang, så går det vettu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...