Gå til innhold

Gamer.no ber om økonomisk støtte fra leserne


Anbefalte innlegg

 

Hei.

 

Setter veldig pris på denne siden. Men jeg savner hyppigere oppdateringer. Hva med å ha gjeste testere for nye spill? - Ubetalte, men bærede anmeldelser som da eventuelt kan bli belønnet hvis dette fører til høyere inntekter?

Dere kan også gjøre om Itavisen gjør, oversett artikler fra andre nyhetskilder for å fylle ut innholdet og bare sett kilde i bunnen?

 

Kunne ikke vært mer uenig! Kvalitet over kvantitet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-sDLjFF

Nå er det ikke meningen å helle kaldt vann i blodet, men for min egen del må jeg rett og slett innrømme at jeg ikke følger Gamer.no noe særlig lenger. Helt siden starten har jeg vært innom Gamer.no flere ganger daglig, men de siste årene har vi glidd mer og mer fra hverandre. For meg har dessverre anmeldelsene helt mistet helt verdi, da vi sjeldent deler samme syn. Og nyhetsartiklene, som kunne vært interessert, har jeg allerede lest andre steder. Men for de som fortsatt følger Gamer.no, håper jeg det ordner seg.

Lenke til kommentar

Nei, jeg vil mye heller ha kvalitet...! Kvantitet kun for kvanititetens skyld er bortkastet.

 

Hvorfor ikke begge deler? Leser kanskje maks 1 anmeldelse i måneden her fordi de så sjeldent anmelder interessante spill.

 

Det finnes sikkert mange forfatterspirer der ute som hadde digget å få sin anmeldelse på siden her, og for redaksjonen sin del må det være mindre jobb å kvalitetssikre og godkjenne en anmeldelse enn å skape den selv.

 

Så lenge anmeldelsene blir gode og veldokumenterte vil jeg tro at dette hadde vært en fin løsning.

 

BoTW-anmeldelsen her på bruket viser f.eks at nivået må anmeldelser her inne ikke akkurat er skyhøyt fra før, så om noe annet så hever det kanskje nivået mot det det en gang var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes sikkert mange forfatterspirer der ute som hadde digget å få sin anmeldelse på siden her, og for redaksjonen sin del må det være mindre jobb å kvalitetssikre og godkjenne en anmeldelse enn å skape den selv.

Så lenge anmeldelsene blir gode og veldokumenterte vil jeg tro at dette hadde vært en fin løsning.

 

 

Vi har aldri lagt skjul på at vi ofte er på utkikk etter flere skribenter for å dekke et variert felt av spill. Alle er velkommen til å søke om å bli skribent på Gamer.no. Mer informasjon om dette her: https://www.gamer.no/artikler/gamer-no-trenger-flere-spillskribenter/101345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF

 

Det finnes sikkert mange forfatterspirer der ute som hadde digget å få sin anmeldelse på siden her, og for redaksjonen sin del må det være mindre jobb å kvalitetssikre og godkjenne en anmeldelse enn å skape den selv.

Så lenge anmeldelsene blir gode og veldokumenterte vil jeg tro at dette hadde vært en fin løsning.

 

 

Vi har aldri lagt skjul på at vi ofte er på utkikk etter flere skribenter for å dekke et variert felt av spill. Alle er velkommen til å søke om å bli skribent på Gamer.no. Mer informasjon om dette her: https://www.gamer.no/artikler/gamer-no-trenger-flere-spillskribenter/101345

Burde kanskje oppdatere den artikkelen som er litt over seks år gammel?

Lenke til kommentar

 

Nei, jeg vil mye heller ha kvalitet...! Kvantitet kun for kvanititetens skyld er bortkastet.

 

Hvorfor ikke begge deler? Leser kanskje maks 1 anmeldelse i måneden her fordi de så sjeldent anmelder interessante spill.

 

Det finnes sikkert mange forfatterspirer der ute som hadde digget å få sin anmeldelse på siden her, og for redaksjonen sin del må det være mindre jobb å kvalitetssikre og godkjenne en anmeldelse enn å skape den selv.

 

Så lenge anmeldelsene blir gode og veldokumenterte vil jeg tro at dette hadde vært en fin løsning.

 

BoTW-anmeldelsen her på bruket viser f.eks at nivået må anmeldelser her inne ikke akkurat er skyhøyt fra før, så om noe annet så hever det kanskje nivået mot det det en gang var.

Vi har alltid fått kjeft for de mer kontroversielle anmeldelsene våre. Å trekke frem BotW som et eksempel på at ting var bedre før er rimelig misvisende. Sjekk Killzone 2 eller Uncharted 2 for 8 år siden, for eksempel.
Lenke til kommentar

 

 

Nei, jeg vil mye heller ha kvalitet...! Kvantitet kun for kvanititetens skyld er bortkastet.

Hvorfor ikke begge deler? Leser kanskje maks 1 anmeldelse i måneden her fordi de så sjeldent anmelder interessante spill.

 

Det finnes sikkert mange forfatterspirer der ute som hadde digget å få sin anmeldelse på siden her, og for redaksjonen sin del må det være mindre jobb å kvalitetssikre og godkjenne en anmeldelse enn å skape den selv.

 

Så lenge anmeldelsene blir gode og veldokumenterte vil jeg tro at dette hadde vært en fin løsning.

 

BoTW-anmeldelsen her på bruket viser f.eks at nivået må anmeldelser her inne ikke akkurat er skyhøyt fra før, så om noe annet så hever det kanskje nivået mot det det en gang var.

Vi har alltid fått kjeft for de mer kontroversielle anmeldelsene våre. Å trekke frem BotW som et eksempel på at ting var bedre før er rimelig misvisende. Sjekk Killzone 2 eller Uncharted 2 for 8 år siden, for eksempel.

 

 

Men for all del, ikke ha som mål å ikke skrive kontroversielle anmeldelser. Hype og bestillingsanmeldelser av AAA-titler er det allerede mer enn en nok av, og vi trenger noen anmeldere som tør å helle en bøtte kaldt vann over oppspilte fans.

 

Reaksjonen på BotW-anmeldelsen ser jeg på som at Gamer lykkes med å vekke lesernes engasjement. Det er utelukkende positivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Den er oppdatert flere ganger. Det er bare opprinnelig publiseringstidspunkt som står der. PlayStation 4 og Xbox One er jo nevnt og de konsollene er ikke seks år gamle.

Kanskje det er på tide at denne setningen rettes?  6 år er lenge nok :tease:

 

"Reise og opphold betales blir dekket"

 

 

Det er helt sant! Fikset nå :)

 

Kanskje dere skal sette opp en sånn "Hei! Vi ser at du bruker ad-blocker. Vi hadde satt stor pris på om du kunne skrudd av denne hos oss da vi er helt avhengige av annonseinntekter"- som veldig mange andre nettsider bruker. Jeg skal selv skru av min nå for dette domenet.

 

For seks år siden gikk Tek.no, Gamer.no og flere av søsternettsidene våre sammen om noe tilsvarende, det resulterte i 32 sider med debatt og mye kritikk på forumet.

 

Vår forsiktige kampanje virket mot sin hensikt og førte til at flere ble gjort oppmerksom på at adblock fantes. Tre år senere måtte vi ut og si at man ikke lenger fikk lese nettsidene våre gratis dersom man brukte adblock. Da ble leserne enda sintere.

 

Enden på visa var at vi tok bort både informasjonsboksen og sperren, og nå sitter vi her med en adblock-andel som gjør det umulig å drive butikk.

 

Derfor lanserte vi nå Gamer Support.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, jeg vil mye heller ha kvalitet...! Kvantitet kun for kvanititetens skyld er bortkastet.

Hvorfor ikke begge deler? Leser kanskje maks 1 anmeldelse i måneden her fordi de så sjeldent anmelder interessante spill.

 

Det finnes sikkert mange forfatterspirer der ute som hadde digget å få sin anmeldelse på siden her, og for redaksjonen sin del må det være mindre jobb å kvalitetssikre og godkjenne en anmeldelse enn å skape den selv.

 

Så lenge anmeldelsene blir gode og veldokumenterte vil jeg tro at dette hadde vært en fin løsning.

 

BoTW-anmeldelsen her på bruket viser f.eks at nivået må anmeldelser her inne ikke akkurat er skyhøyt fra før, så om noe annet så hever det kanskje nivået mot det det en gang var.

Vi har alltid fått kjeft for de mer kontroversielle anmeldelsene våre. Å trekke frem BotW som et eksempel på at ting var bedre før er rimelig misvisende. Sjekk Killzone 2 eller Uncharted 2 for 8 år siden, for eksempel.

 

 

Men for all del, ikke ha som mål å ikke skrive kontroversielle anmeldelser. Hype og bestillingsanmeldelser av AAA-titler er det allerede mer enn en nok av, og vi trenger noen anmeldere som tør å helle en bøtte kaldt vann over oppspilte fans.

 

Reaksjonen på BotW-anmeldelsen ser jeg på som at Gamer lykkes med å vekke lesernes engasjement. Det er utelukkende positivt.

 

 

Ja, kjør på sier nå jeg, at enkelt Zelda-fans ikke tåler folk med andre meninger får være deres problem.

 

Når det gjelder reklame, så kunne du jo verd verd å prøve mitt forslag. Jeg blokket i lengre tid ikke reklame, jeg blokket kun tracking, men da får du ikke se noe reklame. Tracking-fri reklame hadde jeg vært mer positiv til.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...