Gå til innhold

Forza Motorsport 7-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh  :hm: 

Nei, dette er ikke Forza slik jeg husker det. Ekstremt skuffet over dette spillet, og jeg angrer for at jeg kjøpte Ulitmate. Det finnes ikke kjørefølelse i det heletatt i bilene, og det finnes ikke lenger en eneste grunn til å trimme bilene og ha det gøy. Hvert eneste løp er et løp der man kjører seg opp fra 12-plass mot AI-er som like gjerne kunne vært tog på skinner, det er så kjedelig og statisk at jeg veit ikke helt hva jeg skal si. Dette var greit for 10 år siden, det er ikke greit i dag. Laste ned setups til bilen før et løp? Hvorfor det? Bilen føles nøyaktig lik ut

For ikke å snakke om "VIP-gate" opplegget dems og jævla mod-packs? Hva faen er det for noe drit å ha i et bilspill a? "Drive in the Rain" - ok 25% bonus 

Musikken er søppel. Menyene ser ut som noe de gjorde dagen før launch, det er så rotete. Features som mangler. Glitcher som nå antagelig ødelegger Auction House når det kommer.

Beklager hvis jeg er negativ her, jeg skal gi det er forsøk til senere, men dette er her syns jeg var begredelig og gørrkjedelig. Multiplayer er sikkert moro, skal spille det litt etterpå, men karrieremodusen har da pleid å være litt gøy før det også.


2/10 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å illustrere hvor molbo dette spillet kan være:

Seeker Open, tredje runde: Laguna Seca

Tenkte det kunne være greit med en utfordring, så kjører på med Drivatar Difficulty 80% og det lengste løpet som er 30 runder, som gjør at man må i pitten pga fuel og utslitte dekk. Jeg liker litt Endurance racing

3 AI-er pitter på runde 30 og resten går ikke i pitten i det heletatt!  :huh:
Jeg måtte i pitten på runde 24 fordi jeg snart var tom for bensin, og dekka var røde. Flaks at jeg kom ut av pitten på 3. plass, hvis ikke så hadde jeg tapt hele løpet. Om jeg hadde kjørt på "Unbeatable - 100%" så hadde det nok ikke gått, siden AI ikke trenger å pitte slik som jeg gjør

Dette er litt håpløst egentlig  :hrm: 

Meeeen, vi prøver videre - måtte bare ut med en rant til  :wee:  

Lenke til kommentar

Merkelig. Skal prøve igjen for å se om jeg kan reprodusere det. 

Forøvrig. Med min STCC-bil (Volvo S60) så vinner jeg og knuser konkurrentene (på 60% skill) på baner som Laguna Seca og andre tekniske baner. Spiller nå på Circuit of the Americas og blir regelrett frakjørt.
På langstrekkene, akkurat som om alle bilene har 50hk mer en meg. Tar det igjen i svingene, men i utgangen av svingen så er det "bye bye" til meg, hakke sjans. Setupen jeg bruker er ikke en down force-setup en gang.

Noen andre som opplever det samme? Er dette måten de juster AI på, at de bare gir de et slags handicap, men at de kjører likt ellers?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...