Gå til innhold

Forza Motorsport 7-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice det, om man har 4k TV da :)

 

Ja men det har man vel i dag? :p

60" 4k HDR i stua og 40" kurvet 4K HDR på soverommet som pc skjerm. 4K er jo blitt en standard i dag.

 

Men har man det ikke så er det nok lite å hente i den nye xboxen.

 

Fortsatt penger å spare hos Power da. Skal man ha ny telefon f.eks 

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Domination: Forza GT-cupen (GT2-biler)

- Nordsløyfa på "Longest"
- Drivatar på 60%
- 3 stk 100% mods
 

1 232 000,-

Vant med nesten 6km, så kunne sikkert skrudd den opp til 80%, men da kjører de fra meg på slettene. Dette tok 1t og 29min. Rimelig klamme hender akkurat nå. Verdt det? Ja, jeg syns det. Endurance er moro :D

Lenke til kommentar

Jeg også. I korte løp må man være aggressiv med en gang. Man har kort tid til å komme seg frem i et helt tettpakket felt og en feil i det mylderet av biler og løpet kan være ødelagt. Man har ikke tid til å komme tilbake om man må pitte og reparere. Noe som fører til at man heller bare restarter.

 

I lange løp kan man sitte rolig i noen runder til feltet stykkes opp og man får skulderplass. Man kan også ha rolige perioder midt i løpet og man kan komme tilbake om man må i piten for reparasjon.

 

Jeg skulle ønsket driveatar fungerte bedre. Det skulle gi forskjellige kjørestiler til ai bilene. Det feiler egentlig. Det er mye støtfanger til støtfanger skjøring på dem.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Har den decaler? Kan være designet som ikke laster skikkelig

Nei bare vanlig rødfarge.

Har og BMW med usynlige vindusviskere. Regnet bare forsvinner på magisk vis fra ruten.

 

Men så lenge det ikke er værre så går det fint. Husker det var noen veldig irriterende lydbugs på Horizon 2 som var mer plagsom.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Ah, ok. Da er det helt klart noe rart ja. Får håpe det kommer en patch snart, det er flere ting som må fikses:
- Menyer som hakker etter løp, som om ting ikke er loadet skikkelig

- Lydbug der det høres ut som spillet jeg deg en trilliard poeng etter endt løp

- Før hvert løp, så ser man gjerne på bilen som står i pitten. Hender ofte at AI kjører igjennom deg eller igjennom stolpene inne i pitten

- Connection, der man ikke får joine lobby

- Connection, der man ikke får lastet ned tunes, hverken i fra leaderboards eller i tune-shopen. Særlig sliter jeg med å laste ned Raceboy77 sine tunes av en eller annen grunn. Mulig det er en USA-Europa greie, da jeg som oftes får lastet ned fra toppspillerne i Europa men ikke fra USA

- Farger og vindusviskere som forsvinner (som du opplever)
 

Jeg også. I korte løp må man være aggressiv med en gang. Man har kort tid til å komme seg frem i et helt tettpakket felt og en feil i det mylderet av biler og løpet kan være ødelagt. Man har ikke tid til å komme tilbake om man må pitte og reparere. Noe som fører til at man heller bare restarter.

I lange løp kan man sitte rolig i noen runder til feltet stykkes opp og man får skulderplass. Man kan også ha rolige perioder midt i løpet og man kan komme tilbake om man må i piten for reparasjon.

Jeg skulle ønsket driveatar fungerte bedre. Det skulle gi forskjellige kjørestiler til ai bilene. Det feiler egentlig. Det er mye støtfanger til støtfanger skjøring på dem.

 

Opplever AI som broken i grunn. I noen løp kan jeg knuse de på 80% mens i andre så sliter jeg å holde følge på 40%. Dette er innad i samme serie, mener å huske at jeg ikke greier å følge de på Dubai. Dette har jeg løst ved å kjøre flere runder, slik at jeg får tid til å ta de igjen, som du også gjør. Men ting tar tid når man gjør dette. 

 

På Long Beach så la jeg merke til at samtlige AIs gjorde feil på nøyaktig samme punkt på banen, der de smeller i veggen. Dette sier meg at de kjører på skinner, og at det ikke virker skikkelig. Jeg har også lagt merke til at de noen ganger holder linjer igjennom svinger som komplett umulig å gjøre. Det har vært snakk om slike ting på fm.net også, og der er det flere som vil påstå at AI får handicap på 80 og 100%, der bilene rett og slett bare går fortere enn det klassen skulle tilsi. Dette har jeg også sett i fra Live-streams med veldig gode spillere, at AI bare forsvinner fra de på slettene. Man kan si "tune", men dette er annerledes, jeg opplevd dette med biler uten tune også

Det er frustrende å kjøre mot AI som knuser deg på 70% av banen og gjør en blemme som gjør at du kan ta de igjen og kjøre forbi. Spa er en plass, i den kjappe sjikanen som går i oppoverbakken i starten, de kjører jo som om de sitter i traktor der. Det blir for forutsigbart og kjedelig. Syns AI i FM4 var bedre faktisk, der kunne jeg ha de for den vanskeligste heletiden, uten noe problem

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om prisreduksjonen på "Prize Crates" i Forza 7 bare er nå rundt Black Friday?
Har pleid å kjøpe den boksen som koster 50.000 kreditter. Men de to siste dagene koster den bare 20.000 kreditter.
Lurer på om det er en permanent reduksjon, eller kun nå i disse tilbudsdager.
Hvor hvis prisen skal opp igjen, så vil jeg heller kjøpe bunkevis av dem nå. Men blir prisen nede, er det jo bare å kjøpe litt underveis.

Anyone?

Lenke til kommentar

Tok en pause fra Forza 7 driver level 157 tror jeg og car collection level 37.

 

700 biler tok litt tid tips kjøp samme billige bilen 700 ganger ;) og selg de du kjøper spillet stacker kjøp ikke salg...

 

Er flere champion events en man tror ... har kun 3 igjen av x2 enurance løpene med 81 runder var ... en opplevelse.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...