Gå til innhold

intel 8700 /8700k

Hemmis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å legge inn bestilling på I7 8700K tray/oem "utgåva", altså der det (slik eg har forstått det) ikkje følger med noko anna enn sjølve CPU i ei enkel innpakking. Har nokon erfaring med å kjøpe slike? Er det nokon grunn til å ikkje kjøpe ein slik?

Skrevet

Vurderer å legge inn bestilling på I7 8700K tray/oem "utgåva", altså der det (slik eg har forstått det) ikkje følger med noko anna enn sjølve CPU i ei enkel innpakking. Har nokon erfaring med å kjøpe slike? Er det nokon grunn til å ikkje kjøpe ein slik?

Ulempen er at det ikke følger med kjøler.

Fordelen er at de som enten har en kjøler eller skal kjøpe en bedre kjøler, ikke trenger å betale for medfølgende stock-kjøler de ikke skal bruke uansett.

Skrevet

Ulempen er at det ikke følger med kjøler.

Fordelen er at de som enten har en kjøler eller skal kjøpe en bedre kjøler, ikke trenger å betale for medfølgende stock-kjøler de ikke skal bruke uansett.

Fulgte ikkje med kjøler til min 8700k retail... Takk gud for det :D

Skrevet

Kjøper jeg 8700K klarer jeg da 4700 på alle core uten å gjøre noe :)

Nei, du må skru på maskina  :tease:

.....og sette på "multicore enhancement" i bios. Men det tviler jeg på at du klarer  :green: 

• Liker 3
Skrevet

Finnes det noen info om når vi kan forvente 8600k/8700k på lager her på berget ?

Dissekrerte gammel pc`n noen uker for tidlig tydeligvis :(     

Venter kun på 8700K til nybygget mitt nå... :/

Skrevet (endret)

Elkjøp/Leftdal har noen få 8700K på lager!

Finnes det noen info om når vi kan forvente 8600k/8700k på lager her på berget ?

Bruh..

https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/INTI78700KBOX/intel-core-i7-8700k-prosessor-boks

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 1
Skrevet

Eg bestilte sjølv frå Proshop der dei har ein såkalt tray/oem versjon på lager. Forskjellen på den og box-versjonen er innpakkinga slik eg har forstått det.

https://www.proshop.no/Prosessor/Intel-Core-i7-8700K-Coffee-Lake-Prosessor-37-GHz-Intel-LGA1151-6-kjerner-Hexa-Core-Bulk-uten-vifte/2621889

Skrevet

Når du får den, kan du vise meg hva du kjører på alle core uten å oc.

Får ikke seriøse svar fra de andre.

Lest tester og de klarer ikke 4700 på alle core.

Men snart ny sokkel, hvor mange ganger har de gjort det siden 3770K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...