Gå til innhold

Den store Google Pixel 2 XL tråden


Nystic

  

66 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Google Pixel 2 XL?

    • Ja
      16
    • Nei
      50


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker 4g tale her i Norge med Pixel 2XL?

Er støtte for det i telefonen, men står på operatøren hvorvidt de støtter det eller ikke. I og med at Pixel-telefonene egentlig ikke selges i Norge, og Nexus-telefonene ikke fikk støtte for dette tviler jeg sterkt på at det vil skje. Snakket med Telenor for en liten stund siden og da var stemningen laber på området.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

men står på operatøren hvorvidt de støtter det eller ikke.

Merkelig greie det der, at operatør må klarere for hver enkelt telefontype. Det burde isteden vært en standard de enkelte tlf produsentene kunne fulgt.

 

Det har vel å gjøre med prising kanskje, dette blir jo datatrafikk som ikke skal være datatrafikk...

Lenke til kommentar

Fordi forskjellen mellom Pixel 2 og Pixel XL er hardware, og selv mye av den er lik. Dere snakker for det meste om software og deres egen erfaringer med telefonen, og det ville kanskje vært vel så trivelig å lese om andre folks opplevelser av Pixel 2. Igjen, det er så få som har denne telefonen (både Pixel 2 og XL) at det ville neppe blitt mye tekst her uansett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har eg ikkje skumma heile denne tråden, men er det begrensninger for bruk av denne telefonen i Norge? frekvensband osv? Ser lenger oppe at 4g tale ikkje går. Andre ting? 

 

Nei, alt fungerer som det skal!

 

Snakket med Telenor og de må aktivere 4G-tale fra deres side - "vi jobber med saken" var beskjeden :)

 

- B

Lenke til kommentar

 

Nå har eg ikkje skumma heile denne tråden, men er det begrensninger for bruk av denne telefonen i Norge? frekvensband osv? Ser lenger oppe at 4g tale ikkje går. Andre ting? 

 

Nei, alt fungerer som det skal!

 

Snakket med Telenor og de må aktivere 4G-tale fra deres side - "vi jobber med saken" var beskjeden :)

 

- B

 

 

 

veldig bra! Pixel 2 ligger på finn til "grei" pris ser eg. Nedi 7000 blank.  Det frister voldsomt. Pixel xl har rett og slett for mange problemer til at eg tørr ta sjangsen sjøl om sikkert dei aller fleste er problemfrie. Berre jækla synd dei droppa 3.5 mm. Det var skuffende google. 

Lenke til kommentar

Etter mye om-og-men ble min sendt til Multicom for å bli byttet i dag, håper å ha ny enhet ila uken.

 

Ble for mye med touch-problemene, selv om det mest antagelig er software - men ettersom det virker som at få har problemet, kan det være hardware - and no risks por favor.

 

Blåskjæret var også ganske åpenbart på min, dessverre.

 

Fortsatt fantastisk telefon, ingen annen jeg heller vil ha - så får satse på at neste blir bedre. Om ikke, så byttes den og!

 

So far so good med support fra Multicom :)

 

-B

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter mye om-og-men ble min sendt til Multicom for å bli byttet i dag, håper å ha ny enhet ila uken.

 

Ble for mye med touch-problemene, selv om det mest antagelig er software - men ettersom det virker som at få har problemet, kan det være hardware - and no risks por favor.

 

Blåskjæret var også ganske åpenbart på min, dessverre.

 

Fortsatt fantastisk telefon, ingen annen jeg heller vil ha - så får satse på at neste blir bedre. Om ikke, så byttes den og!

 

So far so good med support fra Multicom :)

 

-B

Hold oss oppdatert! :)

Lenke til kommentar

Noen som har tips om hvor det er mulig å bestille originalt fabric case til XL 2 , utenom fra Google store med Jetcarrier eller lignende ?

Såvidt meg bekjent selges dette ikke i Norge, så eneste muligheten er å bestille fra en utenlandsk forhandler og få det fraktet videre til Norge gjennom et fraktselskap slik du nevner (var slik jeg fikk kjøpt det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...