Gå til innhold

Den store Google Pixel 2 XL tråden


Nystic

  

66 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Google Pixel 2 XL?

    • Ja
      16
    • Nei
      50


Anbefalte innlegg

 

Byttet fra Nexus 6P, og det er deilig å ha batteri hele dagen. Baksiden er ikke like glatt som 6P, så jeg kan endelig slippe deksel. Nesten verdt oppgraderingen bare det.

 

Hehe, 6P er glatt som teflon ja. Ser frem til å bytte den med Pixel 2 XL, selv om min 6P er erstattet med en med godt batteri og er så god at den egentlig ikke rettferdiggjør ny telefon. Men modellen er jo 2 år gammel da... :)​ Pixelen er i øyeblikket på vei fra Italia med posten  :roll:.

 

Sendingen fra Italia lot vente på seg, den hadde siste spor 7. desember, med status å ha forlatt Italia. Det skulle ta 3-5 dager, men det kom ingen nye spor. Etterhvert anså jeg sendingen for tapt, så jeg bestilte enda en telefon på nyåret. Men, selvfølgelig, ut av intet dukket første telefonen opp i Norge med ankomst i loggen 8. januar! Jeg fikk hentet den igår, og sitter nå endelig med min Pixel 2 XL  :).

 

I neste uke kommer (forhåpentligvis) den andre telefon, så den må jeg blir kvitt... Hvis det er noen i forumet som er interessert, så ta kontakt på PM. Det dreier seg om en Pixel 2 XL, Sort/Hvit, 64Gb, norsk lader, uåpnet eske. Prisen blir selvkost, dvs kr 10400 (pris på telefonen i Italia + frakt til Norge).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Byttet fra Nexus 6P, og det er deilig å ha batteri hele dagen. Baksiden er ikke like glatt som 6P, så jeg kan endelig slippe deksel. Nesten verdt oppgraderingen bare det.

 

Hehe, 6P er glatt som teflon ja. Ser frem til å bytte den med Pixel 2 XL, selv om min 6P er erstattet med en med godt batteri og er så god at den egentlig ikke rettferdiggjør ny telefon. Men modellen er jo 2 år gammel da... :)​ Pixelen er i øyeblikket på vei fra Italia med posten  :roll:.

 

Sendingen fra Italia lot vente på seg, den hadde siste spor 7. desember, med status å ha forlatt Italia. Det skulle ta 3-5 dager, men det kom ingen nye spor. Etterhvert anså jeg sendingen for tapt, så jeg bestilte enda en telefon på nyåret. Men, selvfølgelig, ut av intet dukket første telefonen opp i Norge med ankomst i loggen 8. januar! Jeg fikk hentet den igår, og sitter nå endelig med min Pixel 2 XL  :).

 

I neste uke kommer (forhåpentligvis) den andre telefon, så den må jeg blir kvitt... Hvis det er noen i forumet som er interessert, så ta kontakt på PM. Det dreier seg om en Pixel 2 XL, Sort/Hvit, 64Gb, norsk lader, uåpnet eske. Prisen blir selvkost, dvs kr 10400 (pris på telefonen i Italia + frakt til Norge).

 

Godt den dukket opp da, men kan jeg spørre hvorfor man bestiller og betaler en ny når noe forsvinner i postgang? Jeg hadde jo krevd ny fra selger eller transportør, eller misforstår jeg?

Lenke til kommentar

Godt den dukket opp da, men kan jeg spørre hvorfor man bestiller og betaler en ny når noe forsvinner i postgang? Jeg hadde jo krevd ny fra selger eller transportør, eller misforstår jeg?

 

Telefonen var kjøpt av meg fra Google Store med levering til en venns adresse i Italia. Han sendte den videre til Norge for meg. Jeg kunne altså ikke kreve noe fra Google, da de hadde levert dit den var bestilt. De eneste som hadde ansvar var posten i Italia, men de ville jo ikke gitt meg en ny telefon, kun et erstatningsbeløp. Jeg måtte derfor skaffe en ny selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er folket fortsatt fornøyd? Jeg fikk hevet kjøpet på min Nexus 6P pga batteriproblemer. Har veldig lyst til å kjøpe en 2XL nå. Hvordan opplever folk skjermen? Har hørt at de som blir sendt fra Google nå har forbedret skjerm. Hvor anbefaler dere å bestille?

Bra at du fikk hevet kjøpet på Nexus 6P. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med min Google Pixel 2 XL og angrer ikke på kjøpet i det hele tatt! Kjøpte den med en gang den ble tilgjengelig i Norge og har heller ikke noe å utsette på skjermen. Når det gjelder hvor det anbefales å kjøpe den, er det ikke mange plassene å velge mellom; MyTrendyPhone (9 271,-), Proshop (10 790,-) eller Multicom (10 795,-). Selv kjøpte jeg min telefon fra Multicom uten problemer.

Lenke til kommentar

 

Er folket fortsatt fornøyd? Jeg fikk hevet kjøpet på min Nexus 6P pga batteriproblemer. Har veldig lyst til å kjøpe en 2XL nå. Hvordan opplever folk skjermen? Har hørt at de som blir sendt fra Google nå har forbedret skjerm. Hvor anbefaler dere å bestille?

Bra at du fikk hevet kjøpet på Nexus 6P. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med min Google Pixel 2 XL og angrer ikke på kjøpet i det hele tatt! Kjøpte den med en gang den ble tilgjengelig i Norge og har heller ikke noe å utsette på skjermen. Når det gjelder hvor det anbefales å kjøpe den, er det ikke mange plassene å velge mellom; MyTrendyPhone (9 271,-), Proshop (10 790,-) eller Multicom (10 795,-). Selv kjøpte jeg min telefon fra Multicom uten problemer.

Du kom også fra 6P, ikke sant? Tror jeg går for en pandaversjon fra MTP. Har ikke hatt innbrenning som mange har pratet om? Går ut ifra at de fleste er fornøyd siden det har vært så stille her inne ?

Lenke til kommentar

 

 

Er folket fortsatt fornøyd? Jeg fikk hevet kjøpet på min Nexus 6P pga batteriproblemer. Har veldig lyst til å kjøpe en 2XL nå. Hvordan opplever folk skjermen? Har hørt at de som blir sendt fra Google nå har forbedret skjerm. Hvor anbefaler dere å bestille?

Bra at du fikk hevet kjøpet på Nexus 6P. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med min Google Pixel 2 XL og angrer ikke på kjøpet i det hele tatt! Kjøpte den med en gang den ble tilgjengelig i Norge og har heller ikke noe å utsette på skjermen. Når det gjelder hvor det anbefales å kjøpe den, er det ikke mange plassene å velge mellom; MyTrendyPhone (9 271,-), Proshop (10 790,-) eller Multicom (10 795,-). Selv kjøpte jeg min telefon fra Multicom uten problemer.

Du kom også fra 6P, ikke sant? Tror jeg går for en pandaversjon fra MTP. Har ikke hatt innbrenning som mange har pratet om? Går ut ifra at de fleste er fornøyd siden det har vært så stille her inne

 

Det stemmer, fikk hevet kjøpet på min Nexus 6P i oktober/november. Ikke merket noe til det nei. Jeg kan ikke si meg annet enn fornøyd ihvertfall! Prisen har jo gått ned 2 500,- siden jeg kjøpte den også.  :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

 

9900,- for en telefon som koster godt over 9500,- med 25% toll og frakt inkludert? Lukter tollundragelse på lang vei. Må rapporteres.

 

Bedrift salg til bedrift er som regel uten mva. Så utsalgsprisen i USA er vel tilsvarende lik utsalgsprisen her (+ evt. fortjeneste og korrigering for valuta).

 

 

Lol for noe tull. Selvsagt er importkostnader på 25% inkludert. Bedriftter kan ikke uten videre importere elektronikk utenlands og ikke betale 25% MVA oppå der igjen.

 

Mytrendyphone driver definitivt med noe skittent når de selger Pixel 2 XL nede i 9300,-. Om man regner ut 25% MVA og eventuell frakt, så er gevinstene de får igjen per telefon latterlig lite. Det er en grunn til at Multicom og Proshop selger samme modell til nesten 11 tusen! Meldte også Mytrendyphone inn til tollvesenet, håper de tar saken seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...