Gå til innhold

RYKTE: Rykteoppsummering: Samsung Galaxy S9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg står over S9. Har S7, og venter fortsatt på oppdateringen 7.1.1 til Android som Google slapp for ett år siden. Men heldigvis har Samsung fylt hele internminnet med plasskrevende og ressursstjelende apper, programmer og annet ræl jeg ikke trenger for å kompensere for de manglende oppdateringene.

 

S7 er den Samsung telefonen jeg er mest fornøyd med. Topp ytelse ennå for min del ihvertfall.

 

Inntil de kvitter seg med Edge, og får tilbake fingeravtrykk leser der den SKAL være, så klarer jeg mer utmerket med denne telefonen.

Lenke til kommentar

Håper de lager en model UTEN curved edge... !! - Synes telefonene blir så glatte med disse smale kantene. Har hatt både S6 Edge plus, S7 Edge og nå S8+ ... alle er like nervepirrende å holde i handa uten deksel/veske...

 

Opplevd bedring i batterilevetid siden S6? Eller omtrent like raskt å bruke opp batteriet før det må lades?

Lenke til kommentar

Tror jeg står over S9. Har S7, og venter fortsatt på oppdateringen 7.1.1 til Android som Google slapp for ett år siden. Men heldigvis har Samsung fylt hele internminnet med plasskrevende og ressursstjelende apper, programmer og annet ræl jeg ikke trenger for å kompensere for de manglende oppdateringene.

 

Ehm.. Hallo.. Du har da fått Android 7.1. Da trenger du ikke 7.1.1.. Og den får du ikke heller ;) Neste (og siste) OS oppdatering til S7 er Android 8 iløpet av 2018... Vær heller glad du får sikkerhets fikser hver mnd. De er viktigere ;) Og bytt til f.eks LG om di skal ha kjappere oppdateringer. Vurderer LG V30 selv. Hatt LG G2 og G3 tidligere før Galaxy S6 og S7.

Eller bare gå for Pixel om det er viktig å få hver bidige OS oppdatering og ikke bare sikkerhetsfikser.

Lenke til kommentar

Android versjoner...... Det har bare blitt en greie, og folk bare sier det samme om og om igjen.

 

Alle MÅ ha nyeste Android versjon. Det har ikke noe å si om denne versjonen er egentlig bare for å oppgradere Pixel telefoner, og andre telefoner som er nesten identisk Pixel, som små Android versjoner er. Det har ingenting å si om 7.1.1 kommer til å ha så godt som 0 forskjell fra 7.0 på en Samsung enhet. Alle MÅ MÅ ha 7.1.1, bare fordi det er nyeste, og de kan gå i innstillinger og sjekke og se at de har nyeste. 

 

Det er nesten ingen som er opptatt av hva de vil ha fra den nye versjonen. Hva de kommer til å få ut av det. Og noen ganger gjør de det, eksempelvis med samling av minnekort og internminne, men i oppdateringen så slo Samsung det av (fordi det helt ærlig er en dårlig løsning på en toppmodell). 

 

Og så har du andre ting som kryptering av hele mobilen, som allerede eksisterer i Samsung.

 

Og så siden de ikke får en Android oppdatering som ikke betyr noe, så går de dithen og sier de får INGEN oppdateringer. Som ikke er sant. Du får oppdateringer fra både Samsung og gjennom Google Play. 

 

Og så har du mange av de samme som klager over MS og at de tvinger deg til å oppdatere innenfor en periode etter du får oppdateringen.  Så ??????? De vil ha muligheten til å oppdatere tidlig, men det vil ikke gjøre det? Her ser jeg ingen annen logikk enn at de liker å klage, uansett.

 

 

 

Nå det finnes et poeng i at det kommer nye større Android-versjoner som gir fordeler til telefonen din og at Samsung er sene med dem, men folk tar det aaaaltfor langt. Og skriver mye som ikke stemmer.

 

Liker og at "ren" Android alltid er best uansett, bare fordi. Men hvis folk hadde tenkt litt, f.eks på foto-appen så hadde det vært åpenbart at alt er ikke bedre i "ren" Android.

 

 

Men det er umulig. Folk vil bare snakke om Android versjonene sine, og bryr seg ikke om noe annet. Selv om det er noe alle sier hver eneste gang. Det er sånn si det nok ganger så blir det sant stadium akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spår en 9/10 anmeldelse her. De har vel allerede betalt for den.

Den får bok 10/10 ettersom at tek lovpriser Samsung, selv S8 som hadde 2 års utdatert hardware ved lansering fikk 9/10. Tek.no må være sponset av Samsung, latterlig hvor gjennomskubart tek har blitt i sine tester.Alt fra Samsung blir lovpriset, selv det som er under gjennomsnittet bra.

 

Ja Samsung lager fantastiske skjermer, mye bra fra Samsung, men synes det trist at de får ukritisk ros selv når de ikke gjør alt riktig.

Endret av 93MiChr
Lenke til kommentar
Gjest medlem-454514

 

 

 

Ja, der sa du noe også. Den jævla bixby knappen skulle kunne reprogrameres eller vært borte.. -_-

 

Det ER fikset!

 

really? I must investigate!

 

 

 

Takker! Får vell bare vente på re-mapping feature da :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Jeg spår en 9/10 anmeldelse her. De har vel allerede betalt for den.

Den får bok 10/10 ettersom at tek lovpriser Samsung, selv S8 som hadde 2 års utdatert hardware ved lansering fikk 9/10. Tek.no må være sponset av Samsung, latterlig hvor gjennomskubart tek har blitt i sine tester.Alt fra Samsung blir lovpriset, selv det som er under gjennomsnittet bra.

 

Ja Samsung lager fantastiske skjermer, mye bra fra Samsung, men synes det trist at de får ukritisk ros selv når de ikke gjør alt riktig.

2 års utdatert hardware? Den var jo ikke en gang laget 2 år før lansering, og det fantes ikke matchende HW 2 år før lansering. Prøver du å overbevise folk her om at du er veldig veldig dum, eller er dette usedvanlig dårlig skjult fanboyisme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Høres fint ut. Dessverre er finger greiene blitt litt dumt. S8 har allerede en sikrere måte å låse opp mobilen, så insisteringen på å få den inn i skjermen igjen er sånn "meh, er som å jobbe hardt for å lage en ny jack kabel plugg...kjekt å fremdeles ha den..bruker den så og si aldri.

 

Iris er ikke sikrere nei...
Iris er vel sikrere enn fingeravtrykk. Men helt idiotsikkert er det vel ingenting som er.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...