Gå til innhold

Sony Xperia XZ1 Compact


Teodor1979

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som vil gå fra XZ1 Compact til XZ2 Compact?

 

Tenkte det. Kom til Power i går men de er jævlig trege til å få sendt ut beskjed om at den kan hentes. Dealen med WF-1000X på kjøpet avgjorde. Er litt usikker på om jeg liker det nye designet. Synes XZ1 Compact er veldig flott jeg!

Endret av Trond HB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Har toeren og fått pie. Men merker at mobilen ser ut til å nesten henge seg opp. Noen tips? Har forsøkt å restarte uten hell.

 

Du har XZ2 Compact? Har ingen tegn på at den vil henge seg opp etter at jeg installerte Pie men forandringene krever litt tilvenning. Har du slått på noen av Xperia actions? God natt modus gjør at alt går tregere. Sikkert for å spare strøm. Batteritida synes jeg har blitt veldig bra sjøl om den var ikke dårlig før heller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Tror nok ikke Sony er verdensmestere på oppdatering, Samsung derimot - de la ut oppdatering i hytt og pine (mest hytt) når jeg hadde S6

 

Enig i det. Hovedgrunnen til at jeg holder meg unna Sony er opplevelser med oppdateringer som f***ka opp mer enn det retta. Og jeg har prøvd mange Sonymodeller. Samme tullet på alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...