Gå til innhold

Sony Xperia XZ1 Compact


Teodor1979

Anbefalte innlegg

post-59626-0-39296600-1505646380_thumb.jpg

 

Sony Xperia XZ1 Compact
Størrelse: 12,9 x 6,4 x 0,93 cm
Vekt: 140 gram
Skjerm: 4,6 tommer, IPS LCD, 1 280 x 720 piksler, 319 ppi, Gorilla Glass 5
Maskinvare: Qualcomm Snapdragon 835, åtte kjerner, 4 x Kryo @ 2,45GHz + 4 x Kryo @ 1,9 GHz, Adreno 540, 4 GB RAM 
Lagringsplass: 32 GB internt + minnekortplass
Operativsystem: Android 8 Oreo + Xperia UI
Teknologi: Bluetooth 5.0, fingeravtrykksleser, vann- og støvtett (IP68), kameraknapp
Kamera: 19 megapiksler, f/2.0, elektronisk stabilisert, hybridfokus v/ laser og fasedeteksjon, saktefilm v/ 960 bps @720p + 8 megapiksler supervidvinkel, 18 mm, f/2.4
Batteri: 2 700 mAh, QC 3.0 (hurtiglading), Qnovo adaptiv lading
Pris: Fra 5 489 kroner

 

Forhåndsbestilt på Komplett til 5090,- med høstrabattkode  :)

Kjør diskusjon!

Endret av Teodor1979
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foruten at dette absolutt er en meget kapabel telefon, synes jeg Sony ligger på latsiden. Hvor mye har deres telefoner egentlig utviklet seg de siste årene? Hva med å bla fjerne de hinsides dødfeltene oppe og nede, beholde telefonens størrelse og putte inn en større skjerm?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den virker interessant. Liker at de har kommet tilbake igjen med en compact utgave.
Er spent på hvordan batteritiden på denne er. 2700mAh. Kunne jo puttet i 3000mAh vertfall..
Ellers savner jeg info om brukstemperatur på denne mobilen. Fant ikke noe på Sony sin hjemmeside.
Om den ikke takler minusgrader er det liksom ikke vits for min del å kjøpe den. 

Lenke til kommentar

Foruten at dette absolutt er en meget kapabel telefon, synes jeg Sony ligger på latsiden. Hvor mye har deres telefoner egentlig utviklet seg de siste årene? Hva med å bla fjerne de hinsides dødfeltene oppe og nede, beholde telefonens størrelse og putte inn en større skjerm?

 

Mye enklere å holde i telefonen og se film eller spill i landskapsmodus med de feltene, høytalerne peker i riktig rettning også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Den virker interessant. Liker at de har kommet tilbake igjen med en compact utgave.

Er spent på hvordan batteritiden på denne er. 2700mAh. Kunne jo puttet i 3000mAh vertfall..

Ellers savner jeg info om brukstemperatur på denne mobilen. Fant ikke noe på Sony sin hjemmeside.

Om den ikke takler minusgrader er det liksom ikke vits for min del å kjøpe den. 

 

Snapdragon 835 er veldig energieffektiv.

Min Oneplus 5 har 3300mAh og kan fint finne på å vare i 2 dager mellom hver ladning og normalt bruk.

Så den vil nok fint klare seg en dag iallefall med 2700mAh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har denne mobilen noen feil som sony z5 compact hadde med overoppheting, feil på kamera og dårlig batteri?

Hvordan er ytelsen på denne i praksis på surfing, åpning programmer, multitasking etc. i forhold til andre kompaktmobiler som iphone 8 etc.?

iPhone 8 er vel ikke så veldig kompakt?

Den bruker en Snapdragon 835, som er den råeste prosessoren på markedet for Android telefoner i dag. Så ytelse og batteritid burde være veldig god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...