Gå til innhold

Nå er det bare dager til Google skal avsløre sine nye Pixel-telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende dette altså

 

Blir enten en Pixel 2 eller IPhone X i år. Har bare hatt android de seneste årene, og jeg vil helst ikke skifte over til iOS. Men håper bare ikke Pixel 2 blir skuffende, og ikke minst at den blir å finne i norske butikker.

 

Håper også på at vi får nye google home produkter i echo dot lignende størrelse. Er rykter om det.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Håper den kommer til Norge denne gangen

 

Du kan jo bestille nærværende pixel på google store.... Mener også å ha sett den hos noen leverandører.

Da tar du helt feil, Pixel ble aldri lansert i Norge og er IKKE tilgjengelig via Google Store her i Norge. Den eneste muligheten er enten å kjøpe den i de 5 landene den ble lansert i eller kjøpe den fra de veldig få butikkene som selger den for en god mark-up, og det bare 2 som selger den tror jeg.
Lenke til kommentar

 

 

Du kan jo bestille nærværende pixel på google store.... Mener også å ha sett den hos noen leverandører.

Jeg finner den ingen steder på Google Store. :(

 

Det går ikke og har aldri fungert.

 

Er vel som med pixel pc'n at en må bestille fra google store til feks Jetcarriers mottakssenter i USA også videresender de den til Norge.

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

Fordi du da ender opp med svaret kanter rundt alle videoer og apper.

Hvorfor gå for en størrelse som ikke støttes av noe, når du helt fint kan gå for en av de to som faktisk brukes?

Det er da helt feil. Har du brukt skjermer med 2:1 display før? Selv nå såpass tidlig i fasen så vil de fleste apper skalere fint til 2:1 format. Og videoer som er letterboxed vil du kunne få mye mindre svarte rammer rundt videoen. Det blir bare mer og mer støtte for det framover også nå som så mange utnytter det formatet.

 

Men selv i de gangene det ikke fungerer (som blir færre og færre) så blir det jo bare å se ut som en telefon med 16:9 skjerm da. Hva er galt med det?

Lenke til kommentar

 

Fordi du da ender opp med svaret kanter rundt alle videoer og apper.Hvorfor gå for en størrelse som ikke støttes av noe, når du helt fint kan gå for en av de to som faktisk brukes?

Det er da helt feil. Har du brukt skjermer med 2:1 display før? Selv nå såpass tidlig i fasen så vil de fleste apper skalere fint til 2:1 format. Og videoer som er letterboxed vil du kunne få mye mindre svarte rammer rundt videoen. Det blir bare mer og mer støtte for det framover også nå som så mange utnytter det formatet.

 

Men selv i de gangene det ikke fungerer (som blir færre og færre) så blir det jo bare å se ut som en telefon med 16:9 skjerm da. Hva er galt med det?

Har brukt en s8 i en lengre periode ja. Plaget med at apper enten ble strukket eller croppet, om de ikke hadde svarte barer.

 

Problemet da er at du får en mindre skjerm, men fortsatt må slite med alle problemene til en rammeløs telefon.

 

Om poenget var å få inn en større skjerm med samme bredde, hvorfor ikke bare gå rett på 21:9?

Mye mer som støtter dette.

Lenke til kommentar

Har brukt en s8 i en lengre periode ja. Plaget med at apper enten ble strukket eller croppet, om de ikke hadde svarte barer.

 

Problemet da er at du får en mindre skjerm, men fortsatt må slite med alle problemene til en rammeløs telefon.

 

Om poenget var å få inn en større skjerm med samme bredde, hvorfor ikke bare gå rett på 21:9?

Mye mer som støtter dette.

Hmm, kjedelig å høre. Men vår utifra at de fleste app-utviklere kommer ganske kjapt på banen og fikser appene sine, ellers blir det mye dårlige reviews ute og går.

 

21:9 blir enda heftigere format og blir for langt tror jeg. For min del kunne de ha kjørt rammeløst 16:9, men det er visst aldri aktuelt.

 

Jeg kan godta en overgangsperiode til 2:1, men det viktigste er å få bort de stygge rammene. Selv på små telefoner burde de gjøre det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...