Gå til innhold

kazaalite legges ned.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kazaa er bare noe møkka drit og bare kødd der.. ingen som er seriøse der! Skal man ha en skikkelig program, så bruk dc++.. Der er det begrensinger på hvor mange som kommer inn på en hub og det er minimumsshare. Og de kicker de som er useriøse! Alt annet blir bare møkka dritt-nedlastning.. "Krig ut, og bruk dc++"

Lenke til kommentar
Kazaa er bare noe møkka drit og bare kødd der.. ingen som er seriøse der! Skal man ha en skikkelig program, så bruk dc++.. Der er det begrensinger på hvor mange som kommer inn på en hub og det er minimumsshare. Og de kicker de som er useriøse! Alt annet blir bare møkka dritt-nedlastning.. "Krig ut, og bruk dc++"

Jeg synes Kazaa er helt greit jeg. Finner alltid det jeg leter etter. Aldri noe problem med useriøse. Men så er jeg litt kritisk til hva jeg laster ned.. Prøver ikke og laste ned atter en konge dvd rip måneder før denkommer på kino med en filstørrelse på 300 mb. da får du det du ber du om. Bruker man IsoNews litt og søker på kazaa får man det man vil.

 

PS vist du hadde skrevet litt annet enn møkk og dritt hadde du kanskje blitt tatt en dasj mere seriøst

Lenke til kommentar

PS vist du hadde skrevet litt annet enn møkk og dritt hadde du kanskje blitt tatt en dasj mere seriøst

Hehe, må vel si at han har helt rett.. Er ingen med respekt for seg selv som bruker kazaa.. Eneste fordelen med kazaa er at dem tar vekk fokus fra virkelige fildelingsprogremmer som dc og lignende.. Kazaa er helt grei på mp3, men på filer større enn 10MB så bør man holde seg langt unna.

 

Tanken bak Kazaa er god, men utførelsen er helt amatør... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Er ingen med respekt for seg selv som bruker kazaa.. Eneste fordelen med kazaa er at dem tar vekk fokus fra virkelige fildelingsprogremmer som dc og lignende.. Kazaa er helt grei på mp3, men på filer større enn 10MB så bør man holde seg langt unna.

 

Tanken bak Kazaa er god, men utførelsen er helt amatør... :thumbdown:

en annen ting som er positivt med kazaa er det har en lav inngangsterskel. Du trenger ikke 40 vekttall for og kunne bruke det. Selv bestemor på 78 kan bruke det. Sjølrespekt har ingen ting med hvilket p2p programm du bruker skal vi gå den veien vil jeg si at det er kun personer med tilgang til 100 mps ftp servere som kan sove godt om natten da.

Men det alt koker ned til er to ting :

1. Smak og behag

2. Får du tak i det du trenger/skal ha tak i.

Lenke til kommentar

Men det alt koker ned til er to ting :

1. Smak og behag

2. Får du tak i det du trenger/skal ha tak i.

Du har helt ret, særlig i punkt 2.. Poenget mitt er bare det at du finner sjelden noe på Kazaa av filmer etc som er verdt å laste ned.. mp3 går greit..

Men som sagt, hold deg til kazaa du.. Den er god til en ting til, å spre nye virus..

 

:roll:

Lenke til kommentar

Må bare si meg enig i at kazaa ikke er no særlig tess ja. De aller fleste som bruker det. Da sier jeg aller fleste, sitter på 56k - 2MBit linje. Det går ikke særlig fort. Og er kun en person som har noe du skal ha, kan du være sikker på at han quitter på 95% eller noe rundt der.

 

 

Som dere skjønner har jeg ikke fått noe annet enn frustrasjon utav kazaa. Holder nok en hånd på dc++ ja. Men som sagt. Fordelen med kazaa er at den tar oppmerksomheten bort fra dc++.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg syns egentlig at det blir litt feil fokus her jeg, alle omtaler kazaa som ett eget nettverk når det i realiteten ikke er mer enn en klient for å få tilgang til FastTrack nettverket. Jeg har brukt mye og min personlige mening er at FastTrack (kazaa morpheus osv) er helt greit til musikk, skal man ha noe annet så er dc++ eller Bittorrent tingen. eneste minuset med bittorrent er vel egentlig at det er ikke så lett og finne ting som ikke er helt nytt der, i og med at det blir borte etterhvert.

 

Et lite utdrag fra den klienten jeg bruker for tiden apollon(linux) viser jo hva som har flest brukere,

 

FastTrack:

 

Users: 2.4 million

Files Shared: 905.0 million

Total Size Shared: 6.1 million GB

 

Gnutella:

 

Users: 97.1 thousand

Files Shared: 11.6 million

Total Size Shared: 102.7 thousand GB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...