Gå til innhold

CSGO Lotto-eierne slipper unna bot – får streng beskjed om å merke innhold


Anbefalte innlegg

Hva er "problemet" her? At de A) drev dem online-gambling, eller B) promoterte en tjeneste uten å fortelle at de selv hadde økonomisk interesse i at folk benyttet den?

 

PS: Har null kjennskap til verken saken (individene nevnt i artikkelen) eller CSGO sitt skin-system.

 

Det at de promoterer en gamblingside uten å ha merket videoene sine med "sponset innhold". Er ikke så seriøst som folk skal ha det til. Massevis av YouTubere som ikke markerer når videoene inneholder sponset innhold. Men av en eller annen grunn liker folk å hate på disse to mer enn andre som har blitt tatt for det samme.

 

Tror egentlig mange har misforstått hele greia da folk sammeligner de med Phantomlord, som visste utkommene på sin egen gambling-side og stjal tusenvis av dollar fra fans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva er "problemet" her? At de A) drev dem online-gambling, eller B) promoterte en tjeneste uten å fortelle at de selv hadde økonomisk interesse i at folk benyttet den?

Gambling er helt innafor (så lenge det er gjort på riktig måte), så problemet her er B) og ikke minst potensialet for C) Rigget sin egen gambling for å vinne store beløp. De latet som om de spilte på en helt tilfeldig nettside og vant stoore beløp kun for å trekke spillere (blant annet maaaange under 18) til en side som de drev.

 

Og jeg vet ikke om det ble bevist at de jukset med egen spilling, men det er høyst sannsynlig da de hadde alt å tjene på å gjøre det samt at de allerede har brutt regler og hvorfor ikke rigge egne "rolls" i samme slengen?

 

Her har du øyeblikket TmarTn blir tatt i å være innlogget på csgolottobot5 (åpenbart en type admin-konto) og hele greia hans rakner. 

https://www.youtube.com/watch?v=pYnLUUMBZJg

 

Jeg spiller ikke CS, gambler ikke med skins og aldri sett noe på streamene hans (eller andres) foruten om det som er relevant rundt denne svindelen. Det lille jeg har sett av TmarTn da tilsier at han uavhengig av denne svindelen er alt jeg hater med streamere og YouTubere. Har ikke noe i mot at folk blir rik og kjent, men maken til ufyselig type skal man lete lenge etter.

Feil. De rigget aldri siden sin. De bare promoterte den uten å si at de eide eller ble sponset av siden. Folk overreagerer så strekt på dette. Men joda, uansett en alvorlig og umoralsk ting å gjøre. Fortjener straff.

Lenke til kommentar

Feil. De rigget aldri siden sin. De bare promoterte den uten å si at de eide eller ble sponset av siden. Folk overreagerer så strekt på dette. Men joda, uansett en alvorlig og umoralsk ting å gjøre. Fortjener straff.

 

Det er umulig å bevise enten ene eller andre veien, men alt av indisier sier at de gjorde det. Du kan ikke si at de aldri rigget siden, akkurat som jeg ikke kan si at de gjorde det. Det er bare mer sannsynlig at de gjorde det enn at de ikke gjorde de.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er "problemet" her? At de A) drev dem online-gambling, eller B) promoterte en tjeneste uten å fortelle at de selv hadde økonomisk interesse i at folk benyttet den?

Gambling er helt innafor (så lenge det er gjort på riktig måte), så problemet her er B) og ikke minst potensialet for C) Rigget sin egen gambling for å vinne store beløp. De latet som om de spilte på en helt tilfeldig nettside og vant stoore beløp kun for å trekke spillere (blant annet maaaange under 18) til en side som de drev.

 

Og jeg vet ikke om det ble bevist at de jukset med egen spilling, men det er høyst sannsynlig da de hadde alt å tjene på å gjøre det samt at de allerede har brutt regler og hvorfor ikke rigge egne "rolls" i samme slengen?

 

Her har du øyeblikket TmarTn blir tatt i å være innlogget på csgolottobot5 (åpenbart en type admin-konto) og hele greia hans rakner. 

 

Jeg spiller ikke CS, gambler ikke med skins og aldri sett noe på streamene hans (eller andres) foruten om det som er relevant rundt denne svindelen. Det lille jeg har sett av TmarTn da tilsier at han uavhengig av denne svindelen er alt jeg hater med streamere og YouTubere. Har ikke noe i mot at folk blir rik og kjent, men maken til ufyselig type skal man lete lenge etter.

Feil. De rigget aldri siden sin. De bare promoterte den uten å si at de eide eller ble sponset av siden. Folk overreagerer så strekt på dette. Men joda, uansett en alvorlig og umoralsk ting å gjøre. Fortjener straff.

Meget naivt å tro at det ikke var noe muffins her, men det er riktig som du sier, de er ikke blitt tatt for det. Er rimelig vanskelig å bli tatt for det uansett. Med mindre man er phantomlord da selvfølgelig, tilbakestående fyr.

 

Derimot må man vel ha gambling lisens i hele Europa for å operere på lovlig vis? På tide myndighetene våkner opp og ser at andre ting enn vanlig valuta kan ha verdi.

Endret av .berZerk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...