Gå til innhold

Nå er det fem mobiler som støtter Netflix' aller beste bildekvalitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av disse 5 telefonene, er det kun 2 stk som er i salg i dag; LG G6 og Xperia XZ Premium.

 

Synes også det var rart at ikke Galaxy S8/S8+ er med på denne lista. Er ikke de identiske med Note8 foruten S-pen, dobbeltkamera, design og litt mer RAM? Det var i alle fall det dere konkluderte med i testen deres av Note 8. Ikke noe av dette skulle vel spille noen rolle for Netflix?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aller beste er vel 4K + HDR, og det er vel noe man ikke kan se på noen telefoner. Xperia XZ Premium støtter begge deler, men dessverre bare HDR via Netflix.

 

Uten at noen av delene behøver være så veldig viktig på en telefon muligens. Men for korte snutter med f.eks Marco Polo eller noe hos Amazon Prime i senga etc er det helt fantastisk å se på på min XZ Premium ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, støtter maskinvaren det så hvorfor ikke. Men føler vel ikke akkurat at ting som 4K/UHD og HDR støtte på mobil er noe jeg savner. Det er ekstremt få tilfeller hvor jeg tyr til mobiltelefonen for å se på film/TV-serie og det gir jo uansett ikke noen optimal opplevelse, det med eller uten HDR.

 

Og så vidt jeg vet så støtter vel ingen av disse telefonene å sende 10-bit over USB-C til HDMI så du vil vel ikke kunne benytte telefonen som en slags Netflix UHD+HDR avspiller til din UHD+HDR TV i mangel av noe annet som støtter det. Ikke det at jeg ser for meg at folk bruker telefonen til å få spilt av Netflix på TV-en i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...