Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som får bestilt den derre DeX'en? Kommer bare til steg 2 i prosessen, er jo ingenting å trykke på videre derifra.

 

EDIT: Der funka det plutselig!

Heldigvis var jeg innom Members igjen i dag. Åpenbart hadde jeg gjort feil, jeg hadde bare registrert produktet, med kopi av kjøpskvittering, slik at den stod under "Mine enheter" el. Nå så jeg plutselig at jeg måtte følge noen steg. Gjort det nå, regner med DeXen nå er i boks...

Endret av Raslefu
Lenke til kommentar

 

Note 8 mottatt i dag, juhuu :D

 

Noen som har fått tilbakemelding fra Samsung etter at dere registrerte telefonen i Members-appen? Har lagt til telefonen, men ikke fått noen tilbakemelding om jeg mottar DeX Station eller ikke.

Det står på nettsiden at de tar i mot bestilling fra 15. September.

 

Takk for svar :) Sjekket innom igjen i dag, og da måtte jeg følge fire eller fem steg. Fikk bekreftelse på e-post nå :)

Lenke til kommentar

Da jeg satte opp telefonen valgte jeg å skjule innhold i varsler på låseskjerm. Dvs jeg ser at jeg har fått for eksempel en melding, men ikke fra hvem før jeg låser opp telefonen. Hvordan endrer jeg dette? Har lett meg ihjel her ?

 

*edit Fant det ut ?

Endret av htyske
Lenke til kommentar

 

Da jeg satte opp telefonen valgte jeg å skjule innhold i varsler på låseskjerm. Dvs jeg ser at jeg har fått for eksempel en melding, men ikke fra hvem før jeg låser opp telefonen. Hvordan endrer jeg dette? Har lett meg ihjel her ?

 

*edit Fant det ut ?

Hvor fant du det i innstillinger?

Innstillinger-låseskjerm og sikkerhet-varsler.Høres logisk ut, men det var ikke det da den var av ?

Lenke til kommentar

Dere som har registrer dere på Members: Har dere fått en mail om at DeX Station er blitt sendt, eller bare at registreringen er under behandling? Da dere registrerte telefonen, la dere ved kvitteringen? Ser at "Purchase information" står blank.

 

Jeg har også registrert telefonen under "Mine produkter", og der har jeg lagt ved kjøpsvitteringen.

 

Mailen jeg fikk ser slk ut:

 

Hei,

 

Takk for din registrering!  Registreringen er nå under behandling og din DeX Station vil bli sendt i posten til nærmeste utleveringssted innen ca. 3–5 arbeidsdager.

 

Har du spørsmål vedrørende leveransen, ber vi deg kontakte [email protected].

 

Hilsen
Samsung

 

 

Personal Details

Registration code

xxx

Email

xxx

First Name

xxx

Surname

xxx

Date of Birth

xxx

Phone Number

 

Address 1

xxx

Address 2

 

Postcode

xxx

City

xxx

Country

NOR

 

 

Product Information

Product

SM-N950F

IMEI

xxx

 

Purchase Information

 

Other information

 

Your gift:

EE-MG950

 
 
Kjenner jeg har blitt veldig usikker :D
Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt min Note 8 i 4 dager, og må si at denne er bedre enn S8/S8+. Alt flyter mye bedre enn hva min S8+ gjorde. Om det er 8.5 versjonen av Samsung experience som gjør det vet jeg ikke. Men for min del så er oppgradering verdt pengene. Jeg slet med mye lag på min S8+, men Note'n lagger aldri, jeg har samme appene på Note'n som på S8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har problem med ergonomien på Note8 når det skal skrives med "thumb touch" når man ligger på soffaen/senga med telefonen over hodet? Jeg synst den er fryktelig dårlig å holde og skrive på samtidig. Spessielt bokstavene langs kanten av skjermen blir vanskelig å treffe med tommelene når håndflaten blokkerer dem. Har forsøkt å forminske tastaturet, men da ble det mye dårligere å bruke til vanlig så det var litt pest-kolera valg :S 

 

Lenke til kommentar

 

Kom en oppdatering nå som gjør det mulig å deaktivere Bixby knappen

Fin endring. Synd jeg fremdeles må bruke bxActions for å bruke knappen til noe annet dog.

Enig, men håper på nye oppdateringer som byr på nye funsjoner. Samsung har i det minste latt seg påvirke til endringer og det er jo fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...