Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 8


Anbefalte innlegg

Og regnet på swap her om dagen. Kjøper man feks s8 til 399kr mnd og så betale 499 kr mnd for abb 12-15 gb tror jeg det var. Da har du betalt rundt 5000 for selve telefonen på det året, får ikke solgt den, må leveres tilbake. En kan lett kjøpe den for 6 500 som den er på tilbud til om dagen, og selge pent brukt om et år for 4 000 (minst). Så da er det 3 000 kr spart forhold til swap. Og det man sparer mest på er selve abb.

 

Om en følger litt med og bytter feks hver tredje måned blir det fort 200kr I snitt i mnd for samme datamengder som telenors 499kr. Så da er det 3500kr spart. Selv fikk jeg to mnd gratis da jeg ble vervet til talkmore, og vervet 3 stk til, så har gratis abb ca det neste året. Så for meg er det 5 000kr spart på abb.

 

Så rundt 6 500kr+ billigere enn swap er relativt lettvint å få til. Koster også 500kr egenandel ved knust skjerm med swap, men det er en fin forsikring å ha. Og enda mer lettvint for de som ikke er like opptatt av value for money / gjerrige som meg.

 

Selv solgte jeg s6en min til 2000kr og kjøpte lg g6 til 4 000kr nå. Så tenkte å gjøre sånn om et år og, noe økning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Elkjøp osv hadde ikke reklamert for at de medfølger gratis hvis man må kjøpe telefonen et annet sted. Vet med s8 at man kunne få med vr briller innen en viss periode hvis man bestilte via samsung appen og oppga serienr osv. Regner med at det er det samme her. Ellers er det bare å høre med Elkjøp / power osv?

 

 

F.eks. på komplett så står det at etter en har fått mobilen så skal man registrere IMEI nummeret til telefonen i "Samsung members" appen, og deretter får en tilsendt DeX-stasjonen. Jeg forklarte også dette til han jeg snakket med, men han sa fortsatt at dette fungerte kun med telefoner bestillt via samsungs egen nettbutikk.

Jeg har tatt kontakt med komplett ang. dette, og de skulle selv undersøke om dette stemte de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar

 

Dato utsatt til 18.9-17 hos Elkjøp , andre som har fått samme beskjed ?

Jeg vurdere bytte kjøpsted , men ikke om dette gjelder alle som selger telefonen

 

Sikker på at de ikke bare er tom for første batch av telefoner? Komplett og fler har jo slutten av september som dato om du bestiller i dag.
Jeg bestilte rett etter de ble lagt ut

 

En forsinkelse har oppstått og vi kan desverre ikke levere din ordre til avtalt tid. Din leveringsdato blir derfor endret fra 04.09 til 18. September

Lenke til kommentar

De som bestilte samme dag som den ble lansert er nok garantert å få den på dato 15. September. Jeg kjøpte min S8+ på samme dag som den ble tilgjengelig på MPX, og fikk den levert på lanseringsdagen. Så jeg regner med at min Note 8 også blir sendt 14. September, slik at jeg får den 15.

 

På MPX står det enda at den forventes inn 2. September.

Lenke til kommentar

De som bestilte samme dag som den ble lansert er nok garantert å få den på dato 15. September. Jeg kjøpte min S8+ på samme dag som den ble tilgjengelig på MPX, og fikk den levert på lanseringsdagen. Så jeg regner med at min Note 8 også blir sendt 14. September, slik at jeg får den 15.

På MPX står det enda at den forventes inn 2. September.

Jeg er i den kategorien, fikk faktisk min s8+ en uke før lansering pga en kampanje di hadde.

Men nå får jeg beskjed om at det har oppstått en forsinkelse ......

Den kommer først 18 SEP , kan ikke skjønne at dette kun skal gjelde elkjøp sine bestillinger ?

Det sto forøvrig i samme Mail at jeg skulle fått telefonen I DAG

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig noe vits for dere å oppgradere fra S8+ til note 8? Pennen er jo eneste forskjell. Er jo samme hardware.

Bytter mye, likte forsåvidt s8+ men den var glatt som en ål, hadde en Sony Xz premium etterpå å den var deilig å holde.

Note 8 er mer firkantet så forventer en bedre håndfølelse

Så har den dobbelt kamera ja , den kommer før Lg v30 som blir en selvfølge og senere en digg iPhone 8

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Er det virkelig noe vits for dere å oppgradere fra S8+ til note 8? Pennen er jo eneste forskjell. Er jo samme hardware.

Den gjør det bedre på tester.

De batteri testene jeg har sett er den også noen hakk bedre.

Skjermen er enda bedre og har markedets beste lys og farge styrke.

Lenke til kommentar

 

Er det virkelig noe vits for dere å oppgradere fra S8+ til note 8? Pennen er jo eneste forskjell. Er jo samme hardware.

Den gjør det bedre på tester.

De batteri testene jeg har sett er den også noen hakk bedre.

Skjermen er enda bedre og har markedets beste lys og farge styrke.

 

 

Rart den gjør det bedre på batteri, siden den har mindre batteri enn S8+.

Er nok bare optimalisering i software som skal til før S8+ tar den igjen.

Bedre skjerm og slikt har den nok, men skjermen i S8 er jo vanvittig bra den og. Man merker neppe noe praktisk forsjell.

 

Når jeg kjøpte Note 4 var den helt sinnsykt rå, og mye bedre enn noe annet Samsung hadde, men nå virker det bare som at Note serien er S serie med penn..

 

Blir morsomt å teste firmware til Note 8 på min gamle Note 4 da. Aldri vært helt fortrolig med Note 7 sin firmware som jeg har brukt siden den kom (og forsvant  :wee: )

Lenke til kommentar

 

 

Er det virkelig noe vits for dere å oppgradere fra S8+ til note 8? Pennen er jo eneste forskjell. Er jo samme hardware.

Den gjør det bedre på tester.

De batteri testene jeg har sett er den også noen hakk bedre.

Skjermen er enda bedre og har markedets beste lys og farge styrke.

 

 

Rart den gjør det bedre på batteri, siden den har mindre batteri enn S8+.

Er nok bare optimalisering i software som skal til før S8+ tar den igjen.

Bedre skjerm og slikt har den nok, men skjermen i S8 er jo vanvittig bra den og. Man merker neppe noe praktisk forsjell.

 

Når jeg kjøpte Note 4 var den helt sinnsykt rå, og mye bedre enn noe annet Samsung hadde, men nå virker det bare som at Note serien er S serie med penn..

 

Blir morsomt å teste firmware til Note 8 på min gamle Note 4 da. Aldri vært helt fortrolig med Note 7 sin firmware som jeg har brukt siden den kom (og forsvant  :wee: )

 

Time will show :)

 

Har to tanker på hvorfor den kommer bedre ut.

Skjermen bruker mindre strøm.

Mer ram fører til mindre omstart av apper.

 

Samt nyere versjon av Android som du nevner.

 

Mer ram bruker kanskje mer strøm, men i sum blir det mindre.

 

Endret av mrMKE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...