Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 8


Anbefalte innlegg

Moderne RAM bruker veldig lite strøm. Jeg har OnePlus 5 sin billigste modell med 6GB og det er vel ikke merkbart forskjell i batteritid på modellen med 8GB ram.

 

Skulle tro at Note8 sin skjerm bruker mere strøm siden den har det ekstra belegget som forsyner strøm til pennen.

Det må være noe magi der.

Den har 1200nits på full styrke. 

Normalt trenger du under halvparten. 

 

Kan være andre faktorer også, men hva?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møtte en kollega på jobb idag, fortalte at jeg venter på Note 8, han hadde selv S8+
Han mente jeg var sprø å kjøpe Note 8, bare 0,1" større, betale over 4000 for penn????
Mente også at de var klin like, men nei, det sa jeg at de ikke var, jeg prøvde å skryte av Note, bl,a, at Note støtter Netflix i fullt utgave på skjermen, det mente han at det var 8+ og gjør, neida sa jeg,,,, orker ikke kranglingen der, så jeg sa "du er nesten som iphone fan mot Samsung!"

Endret av Leif1961
Lenke til kommentar

Møtte en kollega på jobb idag, fortalte at jeg venter på Note 8, han hadde selv S8+

Han mente jeg var sprø å kjøpe Note 8, bare 0,1" større, betale over 4000 for penn????

Mente også at de var klin like, men nei, det sa jeg at de ikke var, jeg prøvde å skryte av Note, bl,a, at Note støtter Netflix i fullt utgave på skjermen, det mente han at det var 8+ og gjør, neida sa jeg,,,, orker ikke kranglingen der, så jeg sa "du er nesten som iphone fan mot Samsung!"

Haha, enig med deg der.

Skjermen er bedre.

 

Teoretisk sett har han rett. For mobilen støtter det. Men i praksis så støtter ikke Netflix S8+.

Lenke til kommentar

Ingen får den før fredag 15.9 . Min ligger i butikk, kom for 3 dager siden men de nekter å levere den ut.

Fikk tatt litt på den, virker heldigvis bedre å holde på enn s8+ jeg hadde. Men ingen wow faktor.

Jeg bestiller meg IPhone 8 å gleder meg til den kommer

Viktig den har wow faktor.

Ellers er den ubrukelig.

Lenke til kommentar

 

Ingen får den før fredag 15.9 . Min ligger i butikk, kom for 3 dager siden men de nekter å levere den ut.

Fikk tatt litt på den, virker heldigvis bedre å holde på enn s8+ jeg hadde. Men ingen wow faktor.

Jeg bestiller meg IPhone 8 å gleder meg til den kommer

Viktig den har wow faktor.

Ellers er den ubrukelig.

Eller du kan kjøpe en motorola eller annet til 3000kr, der slipper du forventninger

Lenke til kommentar

 

 

Ingen får den før fredag 15.9 . Min ligger i butikk, kom for 3 dager siden men de nekter å levere den ut.

Fikk tatt litt på den, virker heldigvis bedre å holde på enn s8+ jeg hadde. Men ingen wow faktor.

Jeg bestiller meg IPhone 8 å gleder meg til den kommer

Viktig den har wow faktor.

Ellers er den ubrukelig.

Eller du kan kjøpe en motorola eller annet til 3000kr, der slipper du forventninger

Haha, kanskje.

For meg er det helt andre ting som spiller inn.

Lenke til kommentar

Tenkte å bestille meg en Note 8 i dag, men er det noen som vet om et sted man kan bestille hvor man får med noe annet enn Dex-stasjon? Føler ikke det er nyttig for mitt bruk, og vil heller ha en ladeplate eller VR-etui.

Det er ikke butikken som gir Dex stasjonen.

Den må du bestille fra Samsung etter du har fått telefonen hjem.

Så dette må du ta opp med Samsung direkte ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...