Gå til innhold

Pope Francis - Kommunist og Satanist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tegnet de gjør er forøvrig ikke djevelhorn men "hang ten" eller "surf's up" og på tegnspråk "I love you" :rofl:

Forklaringen på korset med hammer og sigd er ganske enkelt at han har fått det av Evo Morales, som er Sør-Amerikansk kommunist og personlig kristen, slik mange i Sør-Amerika er.

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3155254/The-Pope-tries-diplomatic-face-receives-gift-Bolivian-president-crucifix-featuring-Jesus-nailed-Communist-symbol-hammer-sickle.html

Endret av misanthrope
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Hammer og sigd"-krusifiksene var gaver fra Bolivias president Morales, som du ser på bildet. En jippo fra den venstreradikale presidenten, som paven nok var litt tvilende til. Men etikette tilsier vel ikke at man sier nei til å ta det imot, man putter det bare i en skuff når man kommer hjem.

 

Gave til paven skaper sterke reaksjoner

 

Geir :)

 

Edit: Litt sen igjen. Må lære meg å google raskere...  :wee:

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Tegnet de gjør er forøvrig ikke djevelhorn men "hang ten" eller "surf's up" og på tegnspråk "I love you" :rofl:

 

 

 

Og hvordan forklarer du bildene?

 

It's the phrase we know as "I love you," and this is how you can say it in American Sign Language (ASL)

 

Geir :)

 

Edit: Litt sen

 

 

Neinei, dette er bare ett bevis på at NWO, Illuminati, kommunister, lefties, libtards, ugm, har mista litt kontrollen på alle kallenavn, men uansett bare ett bevis på at de har infiltrert alt, selv de døve!

Lenke til kommentar

"Hammer og sigd"-krusifiksene var gaver fra Bolivias president Morales, som du ser på bildet. En jippo fra den venstreradikale presidenten, som paven nok var litt tvilende til. Men etikette tilsier vel ikke at man sier nei til å ta det imot, man putter det bare i en skuff når man kommer hjem.

 

Gave til paven skaper sterke reaksjoner

 

Geir :)

 

Edit: Litt sen igjen. Må lære meg å google raskere...  :wee:

Jeg vet det var en gave. Det var jo ganske åpenbart. Poenget er at han tok den imot, med et smil. 

 

Hva hadde du tenkt hvis det hadde vært noe lignende bare med et hakekors istedenfor hammer og sigd og han tok den smilende imot?

 

Vær så snill.

Lenke til kommentar

Jeg vet det var en gave. Det var jo ganske åpenbart. Poenget er at han tok den imot, med et smil. 

 

Som sagt, det kalles etikette. 

 

Hva hadde du tenkt hvis det hadde vært noe lignende bare med et hakekors istedenfor hammer og sigd og han tok den smilende imot?

 

At den som ga den var nazist, eller hindu, og at paven nok hadde store problemer med å holde masken. 

 

Og jeg skulle nok i begge tilfeller ønsket at paven sa klart i fra hva han mente, akkurat som jeg skulle ønske at norske politikere sa klart i fra hvor de sto når Liu Xiaobo fikk fredsprisen eller når Vebjørn Selbekk trykket Muhammed-karikaturene. Nå vil nok noen mene at det er akkurat det de gjør, både paven og Solberg og Støre med flere. Men noen konspirasjon er det ikke, bare realpolitikk i all sin vemmelighet.

 

Vær så snill.

 

Jeg er snill!

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg vet det var en gave. Det var jo ganske åpenbart. Poenget er at han tok den imot, med et smil. 

 

Som sagt, det kalles etikette. 

 

Hva hadde du tenkt hvis det hadde vært noe lignende bare med et hakekors istedenfor hammer og sigd og han tok den smilende imot?

 

At den som ga den var nazist, eller hindu, og at paven nok hadde store problemer med å holde masken. 

 

Og jeg skulle nok i begge tilfeller ønsket at paven sa klart i fra hva han mente, akkurat som jeg skulle ønske at norske politikere sa klart i fra hvor de sto når Liu Xiaobo fikk fredsprisen eller når Vebjørn Selbekk trykket Muhammed-karikaturene. Nå vil nok noen mene at det er akkurat det de gjør, både paven og Solberg og Støre med flere. Men noen konspirasjon er det ikke, bare realpolitikk i all sin vemmelighet.

 

Så du bildet? Han hadde en medalje rundt halsen med hammer og sigd. Dine bortforklaringer er pinlige.

 

Skal du ha meg til å tro at han ville tatt på seg et hakekors rundt halsen for å være "høflig"? 

Endret av nahoj
Lenke til kommentar

Har vi en ny Porcius/Wideweier her..? Plis ikke la forumet bli oversvømt med slike, det holder med en.

 

Jeg har lenge ønsket meg fler slike. Håper virkelig fyren er enda sprøere og enda mer konspirasjonstenkende enn de par vi har fra før. Enda galere betyr enda bedre underholdning :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Har vi en ny Porcius/Wideweier her..? Plis ikke la forumet bli oversvømt med slike, det holder med en.

 

Jeg har lenge ønsket meg fler slike. Håper virkelig fyren er enda sprøere og enda mer konspirasjonstenkende enn de par vi har fra før. Enda galere betyr enda bedre underholdning :thumbup:

 

Fint at du innrømmer at du ikke har noe argument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dine bortforklaringer er pinlige.

 

Det skal du få lov å mene.

 

Skal du ha meg til å tro at han ville tatt på seg et hakekors rundt halsen for å være "høflig"? 

 

Strengt tatt skal jeg ikke ha deg til å tro noe som helst. Det er ditt valg. Hva paven ville gjort i en hypotetisk situasjon må du nesten spørre ham om, jeg sa bare hva jeg ville tenkt om det faktisk skjedde. Jeg sa ikke noe om at det ville skjedd, det var ditt premiss.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Har vi en ny Porcius/Wideweier her..? Plis ikke la forumet bli oversvømt med slike, det holder med en.

 

Jeg har lenge ønsket meg fler slike. Håper virkelig fyren er enda sprøere og enda mer konspirasjonstenkende enn de par vi har fra før. Enda galere betyr enda bedre underholdning :thumbup:

Fint at du innrømmer at du ikke har noe argument.

 

Jeg kunne argumentert masse og jeg gjør det hvis det gir mening. Jeg har argumenter mot det du skriver, men det er noen ganger artig å bare sette seg ned og se hva som skjer uten å delta.

 

Jeg kan ikke fatte at du klarte å tolke kommentaren min som en innrømmelse på at jeg ikke har noe argument. Well done :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har vi en ny Porcius/Wideweier her..? Plis ikke la forumet bli oversvømt med slike, det holder med en.

 

Jeg har lenge ønsket meg fler slike. Håper virkelig fyren er enda sprøere og enda mer konspirasjonstenkende enn de par vi har fra før. Enda galere betyr enda bedre underholdning :thumbup:

Fint at du innrømmer at du ikke har noe argument.

 

Jeg kunne argumentert masse og jeg gjør det hvis det gir mening. Jeg har argumenter mot det du skriver, men det er noen ganger artig å bare sette seg ned og se hva som skjer uten å delta.

 

Jeg kan ikke fatte at du klarte å tolke kommentaren min som en innrømmelse på at jeg ikke har noe argument. Well done :lol:

 

Få høre argumentene dine da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...