Gå til innhold

Fortelling: skrive en setning hver


Morromann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har Ola kommet til seg selv igjen, men ikke helt kvitt hallusinasjonene sine, de sniker seg ende til ham, Ola ser Lasse både som mektig og umektig på samme tid, og like forvirret over det Ola har sett, plutselig sto det en magisk dør forran Ola, bare han kunne se og gikk inn, fra Lasse sinn stå sted forvandlet personligheten til Ola så drastisk Lasse aldri har sett Ola før.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Lasse hadde gjort en dårlig deal med den kinesiske mafiaen i Bangkok og skyldte dem derfor store penger; samtidig var han etterlyst i Norge for narkotika- og våpenlovbrudd men fordi han hadde betalte kontakter i det thailandske politiet hadde han kjøpt seg nok beskyttelse til ikke å bli utlevert; men nå stod han i fare for ikke lenger å kunne betale for beskyttelsen; og nå; allerede dagen etter at hans venn Ola var kommet; hadde han Ola blitt både psykotisk og schizofren fordi Lasse hadde blandet dop i drinken hans; og han var ikke klar over at Ola ikke taklet slike sentralstimulerende stoffer; så nå var Lasse dypt fortvilet og visste ikke hvordan han skulle løse tingene; han hadde invitert Ola for at han skulle hjelpe ham med å få orden på ting igjen; men så hadde alt gått i skvis.

Lenke til kommentar

I mellomtiden hadde Olas lange reise begynt å få uante konsekvenser: I Vientianne, Laos var et team fra norske Kripos på plass for å etterforske det bestilialske sverddrapet på julebukken/påskeharen Hilde Oppsvingen, og politiet i Vientianne hadde arrestert en japansk statsborger i gammeldags samuraikostyme og sjokket var stort da det viste seg at japaneren tilhørte den japanske etteretningstjenesten.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Så var Ola kommet et stykke inn i den merkelige døra, der så han et stort merkelige rommet, han så både Lasse og hans sine nye venner, shemalene og påskeharene, til og med så han også den ekle trollkvinnen Zahvia, veggene i dette rommet vaiet som regnbuen i mørk farger, både dører, bord og stolene var lagd av blod, dette var som et mareritt for Lasse, og ville våkne, men fikk ikke det til, alt han Ola gjorde i denne dimensjonen fikk Lasse i virkeligheten se de merkelige hendelsene Ola sin "andre jeg" faktisk gjorde.

Lenke til kommentar

Mens Ola fløy rundt i stua til Lasse i Pattaya som en psyko med hallusjinasjoner og så ting og folk som ikke var der; for det var INGEN andre der enn Ola, Lasse samt Lasses supersexy hushjelp/elskerinne Ling(ingen shemale, ekte vare); og Lasse var fortvilet og ikke ante hva han skulle gjøre for å få Ola frisk igjen;begikk den japanske etteretningsagenten som var fengslet i Laos harakiri(selvmord) for ikke å avsløre for politiet hva som var grunnen til at han og andre agenter i samuraikostyme hadde hugget i stykker en norsk kvinne med sverd.

 

35824.jpg

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

For Ola var Zahvia en ekkel ond heks der hun stod lag med vennene hans, i virkeligheten sto bare husjelpen Ling der heksa stod, heksa lot Ola stikke henne selv med en skjelden og unik kitana som faktisk hang på veggen hos Lasse, når Lasse kom hjem fra byen så fikk han en stygg overaskelse, der var Ling blidt stukket av kitanaen, Ling var nesten død.

Lenke til kommentar

Lasse fikk Ling fraktet til sykehuset i Bangkok i hui og hast og hun overlevde og ble 100% frisk igjen men operasjonen kostet Lasse tusenvis av dollars og han vurderte nå å få sin brysomme gjest Ola tvangsinlagt på sinnsykehus.

 

 

Du DarkSeed-hvis du ikke gir deg med dette Inception-maset gidder jeg ikke å legge ut flere sammendrag-spoilere. Hele historien ødelegges :nei:

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Ola ble lagt inn på sinnsykehus i Bangkok, hvem vet når tid han kommer tilbake (blir frisk), Lasse angret som en hund og fikk dårlig samvittighet at han gad Ola kokain, LSD og peyote i whiskyen hans, pga Lasse ikke viste noe om at Ola ikke tålte det, der sto han Lasse tankefull på akkurat det.

 

 

Lasse fikk Ling fraktet til sykehuset i Bangkok i hui og hast og hun overlevde og ble 100% frisk igjen men operasjonen kostet Lasse tusenvis av dollars og han vurderte nå å få sin brysomme gjest Ola tvangsinlagt på sinnsykehus.

 

 

Du DarkSeed-hvis du ikke gir deg med dette Inception-maset gidder jeg ikke å legge ut flere sammendrag-spoilere. Hele historien ødelegges :nei:

HÆ, Inception-maset. Jeg elsker inception paradokset utrolig godt.  :wee:  For min del går det greit. Siden det er din tråd så, så skal jeg prøve å lævere i å ikke... som du kaller det "mase" ...om det. Det er greit. :hmm::wee: :wee:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

En uke hadde gått siden alt kaoset skjedde, Lasse var kommet til seg selv igjen, og situasjonen var under kontroll, han besøkte Ola på sykehuset, og fikk såvidt kontakt med han, han virket veldig sløv og sindsvag, og han sa at han hadde blitt lobotomert 17 ganger, og fått 10 000 volt både i pungen og i skallen, så han var helt grøt i hodet, og blitt steril, Lasse var i fullstendig sjokk og vantro.

Lenke til kommentar

Og der satt han Lasse ved siden av Ola ved senge kanten stille i 10 min, før Lasse gikk så sa han svakt i sjokk; - jeg viste ikke at du ikke tålt dosen, beklager, så hørte han Lasse, Ola sa svakt; - det er greit Lasse du, er tilgitt, jeg skulle ha sagt det, da kom Lasse sine tårer frem, tårene rant som et foss, og satt seg ned på knærne ved sengen og sa; - ikke si sånt, det er ikke din feil, det er jeg som skulle ha vist bedere, faktisk husker jeg nå at du ikke tålte det, den gang da vi var yngere og møttes første gang, da ble Lasse der til han ble jaget ut av lægene.

 

crimedoctor_5710.png

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Neida, DarkSeed; du må jo få skrive som du vil; er forøvrig ikke min tråd; jeg eier hverken nettstedet eller hva som skrives her; synes bare det blir litt slitsomt akkurat det med Inception; forøvrig en bra film. However.....

 

Men la oss gå litt tilbake i tid til den dagen i Laos og redegjøre for hva som hadde skjed; altså; Ola, shemalene og påskeharene hadde da blitt anngrepet av samuraier, som egentlig var japanske etteretningsagenter; det var kjent hos keiserparet, regjeringen og etteretningen hvem som hadde stjålet den hellige risbrennevinen i Kashakstan, men agentene hadde lovet å holde det hemmelig; likevel; noe senere var det utkledningsparty på den japanske ambassaden i Laos; ambassadørparet var utkledd som keiserparet og agenter fra etteretningen var utkledd som samuraier fra 1600-tallet; men der og da; fra ambassadevinduet bevitnet agentene som da var drite fulle på sake de som de jaktet på for tyveri av brennevinet; altså Ola og hans venner; og da hadde agentene, drita fullle som de var og uten å tenke på konsekvensene løpt etter dem og resten av historien kjenner dere; men først nå; på grunn av at en var arrestert fikk Kripos-etterforskerne og norske myndigheter vite at japanske agenter hadde hugget i stykker en norske kvinne i fylla, men ante ikke hvorfor; for det var en statshemmelighet.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...