Gå til innhold

Fortelling: skrive en setning hver


Morromann

Anbefalte innlegg

Her lager vi en historie ved at vi skriver en setning hver. En skriver og den andre følger opp. Husk å forsøke å holde seg til sammenheng i historien.
 
OK; jeg starter:
 
Det var julaften og den single gardbrukeren Ola Gampemøkka satt som vanlig på gammaldassen og stura.

 

 

 

 

 

 

Update: jeg har slettet spoilerne fordi hele historien har blitt teit. Noen ønsket å gjøre det hele til en meta-historie hvor ingenting av det som skjer har skjedd; eller kun er en drøm eller et reality-show eller noe og det gidder ikke jeg være med på lenger. Folk får ha sine innteresser; jeg respekterer det men jeg gidder ikke mer.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så der satt altså Ola Gampemøkka på utedassen på garden sin i sprengkalde indre Grautdal, Norge; ensom og ulykkelig denne julekvelden med en juleøl fra polet som eneste trøst og savnet sin hallikvenn Lasse Gjødselplassen som levde herrens glade dager i Pattaya og han klarte ikke å holde gråten tilbake da mobiltelefonen plutselig ringte.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Her lager vi en historie ved at vi skriver en setning hver. En skriver og den andre følger opp. Husk å forsøke å holde seg til sammenheng i historien.

 

OK; jeg starter:

 

Det var julaften og den single gardbrukeren Ola Gampemøkka satt som vanlig på gammaldassen og stura.

Du morromann, kan du sette setningene også i første post når det begynner å bli noen pr. sider? Det hadde vært fint hvis du gjør. :wee:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Politimannen hadde akkurat stukket, så da måtte de ta saken i egne hender, og da spurte Ola rett og slett om de ikke ville bytte bilen mot sykkelen hans, siden den iallefall trillet, og før han visste ordet av det satt han bak rattet i varebilen, med julebukkene i varerommet og snuten mot Thailand.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...