Gå til innhold

[PL] Arsenal - Leicester


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greie fremover men jeg begynner miste troa litt på welbs. Jævlig mye kløneri. Hele tiden.

 

Meeen kanskje han bare trenger å spille stødig uten skade en stund.

 

 

Fyren aka langbein er en av de dårligste teknikerne vi har på laget. Han har bare for vane og klabbe ballen i riktig retning. 

Lenke til kommentar

Monreal har faen ikke en dritt å gjøre i det forsvaret. Det skal være en leder i midten, og han er langt ifra en leder.

 

Kolasinac bør brukes på styrkene hans, og de er offensivt. Han burde spilt i Ox sin rolle istedet for.

Klarer aldri å ta deg seriøst. Skal vi ikke sette inn Giroud som DM som du mente han burde spille? 0 peiling er det du har.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Forferdelige førsteomgang. Helt krise defensivt og på midtbanen. Heldige som utligner mot slutten. Det gjør 3 poeng mulig, men samtlige må ta seg sammen.

 

Hvilken kamp er det du ser på egentlig? Leicester har jo skapt NULL. Vi burde hatt 3-4.

 

 

 

Du vet at Leicester er kjent for å ligge lavt og spille på kontringer? Det er TAKTIKKEN dems. De gjør som de skal. Lar Arsenal presse og utnytter muligheter på kontringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Selv i kampens hete forventer jeg at retningslinjene følges. Om dette skjer igjen etter pause kan man forvente seg en forumferie til over helgen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres på i tråden her, reaksjoner på moderering kan sendes til meg via Personlig Melding(PM).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Monreal har faen ikke en dritt å gjøre i det forsvaret. Det skal være en leder i midten, og han er langt ifra en leder.

 

Kolasinac bør brukes på styrkene hans, og de er offensivt. Han burde spilt i Ox sin rolle istedet for.

Klarer aldri å ta deg seriøst. Skal vi ikke sette inn Giroud som DM som du mente han burde spille? 0 peiling er det du har.  

 

Rapportert for usaklighet.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

 

 

EDIT: Ox må ut, Kolasinac på venstre. Har vi midtstopper på benk? Hvis ikke, legg om til to bak.

 

 

Hvis vi skal være nytenkende og våge litt mer, hadde jeg byttet ut Elneny og satt Ox der.

 

 

Tåpelig. Elneny har for en gangs skyld vært god. 1 assist idag og leder midtbanen vår.

Lenke til kommentar

 

 

 

EDIT: Ox må ut, Kolasinac på venstre. Har vi midtstopper på benk? Hvis ikke, legg om til to bak.

 

 

Hvis vi skal være nytenkende og våge litt mer, hadde jeg byttet ut Elneny og satt Ox der.

 

 

Det går an. Hvem skal inn?

 

EDIT: Hvor skal du ha Ox? På midtbanen håper jeg? Må fremdeles inn med midtstopper da.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Jeg har rett, og noen tåler ikke når de har feil. Monreal har vært direkte skyld i ett baklengsmål idag og delsvis skyld i mål nr. 2. Han er ingen naturlig midtstopper. Når skal folk skjønne det? Hadde Kos spilt hadde aldri mål nr. 1 skjedd.

Cech har vel mer skyld i nr 1 og Xhaka (?) i nr 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...