Gå til innhold

Ny Game of Thrones-episode lekket på nettet av hackere


Anbefalte innlegg

Ønsker ikke å betale for Hbo - for mye tull og dårlig kvalitet men alt fra GoT blir kjøpt på bluray senere uansett så føler meg ikke såååå kriminell ;) laster kun ned innhold med 1080p og over 3gb, tven hadde blitt fornærmet om jeg skulle sett denne 300mb varianten :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet S07E03 med WEB-DL fra Amazon nå, har jo sett hele sesongen via HBO Nordic og forskjellene var større enn jeg hadde trodd. Har jo følt at HBO Nordic kvaliteten har vært temmelig laber, men det de får servert i USA er jo krystallklart sammenlignet med det vi får levert her hjemme. Faktisk nitrist at vi må godta sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker avspilleren i nettlesere til HBO Nordic, og synes ikke akkurat den er noe særlig bra (Flash attpåtil). Har litt problemer med lyden av og til + at den skifter ikke episode på siden når man spiller neste video i sesongen. Blir bare rot.

 

Den beste nettavspilleren jeg noen gang har vært borti er Amazon Prime - den er jeg mektig imponert over. Liker spesielt det at man til enhver tid kan klikke på avspilleren for å info om hvilke skuespillere som er i akkurat den scenen du ser på.

Lenke til kommentar

Hvem gidder laste ned en episode på 300 mb uansett? Er ekstremt dårlig kvalitet. Jeg tenker også som så at de som piratnedlaster, gjør det uansett om de får det før lanseringen, eller på selve dagen. Poenget er nok snarere at noen ikke vil betale for tjenesten HBO.

 

Jeg betaler for HBO men laster fortsatt ned GoT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan det gå utover HBO sin Game of Thrones satsing? For det første så er tydeligvis ikke HBO Nordic assosiert med HBO i det hele tatt så de eier bare de eksklusive rettighetene for å vise HBO serier digitalt i Norden. Med andre ord så har HBO allerede fått sine penger fra folkene som står bak HBO Nordic så inntekten til HBO påvirkes ikke av hvorvidt du eller jeg abonnerer på HBO Nordic eller ikke. For det andre så er det fryktelig mange av oss som betaler for HBO Nordic fordi vi ønsker å støtte, men samtidig laster ned for å oppnå vesentlig bedre kvalitet.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testet S07E03 med WEB-DL fra Amazon nå, har jo sett hele sesongen via HBO Nordic og forskjellene var større enn jeg hadde trodd. Har jo følt at HBO Nordic kvaliteten har vært temmelig laber, men det de får servert i USA er jo krystallklart sammenlignet med det vi får levert her hjemme. Faktisk nitrist at vi må godta sånt.

 

Har du nokre skjermskot for å demonstrere forskjellen?

Lenke til kommentar

 

Testet S07E03 med WEB-DL fra Amazon nå, har jo sett hele sesongen via HBO Nordic og forskjellene var større enn jeg hadde trodd. Har jo følt at HBO Nordic kvaliteten har vært temmelig laber, men det de får servert i USA er jo krystallklart sammenlignet med det vi får levert her hjemme. Faktisk nitrist at vi må godta sånt.

 

Har du nokre skjermskot for å demonstrere forskjellen?

 

Jeg har opplevd det samme. Litt for dårlig kvalitet. Føles noen ganger som jeg ser på en DVD i stedet for HD. Jeg har snakket med support, men det førte ikke til noe.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

 

Testet S07E03 med WEB-DL fra Amazon nå, har jo sett hele sesongen via HBO Nordic og forskjellene var større enn jeg hadde trodd. Har jo følt at HBO Nordic kvaliteten har vært temmelig laber, men det de får servert i USA er jo krystallklart sammenlignet med det vi får levert her hjemme. Faktisk nitrist at vi må godta sånt.

 

Har du nokre skjermskot for å demonstrere forskjellen?

 

Her:

 

SvTMBmF.jpg

 

uxbN5Ox.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...