Gå til innhold

Kan man bruke Bistro kobber og Messing vask under en kobber cpu blokk?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier: Kan man bruke Bistro kobber og Messing vask under en kobber cpu blokk? 

 

har en i5-7600K på stock clock og under volta til 1.025 vcore på da 4.2GHZ. Den ligger på ca 49-51C*

 

er ikke noe spesiell høy temp egentlig men da min gamle i7-4790k lå på ca 1.190 vcore på ca 55C* er litt forskjell med tanke på att kaby lake er litt mer strøm krevende men med tanke på att jeg kjørte mer volt med den og knapt ser forskjell i temp. bare lurer 

 

Vannkjølinga består av: CPU block: Swiftech apogee HD 24K Gold Plated. Radiator: EK PE 240 med 2 STK: Corsair SP 120 i Push config. Pumpe EK DCP 4.0. loopen er veldig liten er en 240Rad på en block så skulle ikke gått over 45C* under load i spill. ny kjølepasta er satt på da systemet er veldig nytt da mitt forige hovedkort tok kvelden. Loopen er også renset bortett fra under cpu blocka, men jeg har rensa den før ny bruk av kjøle pasta med Artic Silver sin ArctiClean. 

 

Men er "møkk" under kobber blocka som f.eks irr eller ett eller annet form for det jeg ikke får fjerna derfor lurer jeg på om jeg kan bruke en slik type rens på den?

 

MVH: Christer Larsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...