Gå til innhold

Toppyoutuber: - Konservative må dumpe sosialistiske venner


  

16 stemmer

  1. 1. Er politiske standpunkter viktig når du velger venner?

    • Ja
      5
    • Nei
      11
  2. 2. Var Hitler sosialist?

    • Ja, sosialist
      8
    • Nei, kapitalist
      5


Anbefalte innlegg

En ny poll viser at nesten 50% av liberale sier at det vil gå ut over vennskapet om en venn støtter Trump. Kun 13% av republikanere sier at det vil gå ut over vennskapet om en venn støtter Hillary. 

 

Venstresiden er altså langt mindre tolerante enn høyresiden. Bør høyresiden bli flinkere til å ta i bruk sosial boikott og utfrysning? Ja, mener irsk toppyoutuber.

Endret av VR-katten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forskjell på å støtte konservative generelt, og å støtte den onde psykopaten Trump.

 

Når det er sagt så er konservative i USA generelt menneskehatende slyngler som vil at alle utenfor en liten gruppe rike skal lide så mye som mulig.

 

Toleranse overfor intoleranse = intoleranse.

 

Stefan Molyneux er et godt eksempel på et hjernevasket fjols av en ondskapsfull demagog.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"venstresiden" oppfordrer ikke til å distansere seg fra venner og familie. 

 

Som du selv kan lese sier nesten halvparten av alle liberals at politisk syn kan gå ut over vennskapet. Du mener altså at dette er galt, og at liberale velgere bør bli flinkere til å omfavne konservative venner?

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

"Venstresiden" er ingen organisert enhet, og "venstresiden" oppfordrer ikke til å distansere seg fra venner og familie. Molyneux derimot...

Molyneux er vel også kjent for å ha sosipatiske trekk, selv av de som følger han, og av de som følger han, er det ikke mange som følger han slavisk, de tar det med en klype salt og gjør generelt som de vil. Dette reflekteres jo veldig i innringerne hans som gjør stikk motsatt av hva slags filosofi han fører, og disse menneskene er de hardbanka fansa han har, og de krangler og kverulerer til han går over i "lecture-mode" til samtalen er ferdig.

 

Molyneux har vel også oppfordret folk til å distansere seg fra både kjærester, koner, familie og foreldre om de ikke tror på de samme anarkistiske prinsippene som han.

 

Molyneux er heller ikke konservativ, ifølge han selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ny poll viser at nesten 50% av liberale sier at det vil gå ut over vennskapet om en venn støtter Trump. Kun 13% av republikanere sier at det vil gå ut over vennskapet om en venn støtter Hillary. 

 

Venstresiden er altså langt mindre tolerante enn høyresiden. Bør høyresiden bli flinkere til å ta i bruk sosial boikott og utfrysning? Ja, mener irsk toppyoutuber.

Og om 90% av venstresiden sa det ville gå ut over vennskapet om en venn støttet HITLER...

 

Ville du sagt at venstresiden er mindre tolerante..?

 

Hillary ville ikke ha vært Stalin i denne sammenligningen.

Hillary ville vært Margaret Thatcher.

 

Trump er IKKE en normal person;

Praktisk talt ingen ville gitt opp venner over Bush Jr eller en hvilken som helst republikansk kandidat.

 

og problemet er gjerne ikke at de valgte en narsissistisk 12-åring til president, men det at majoriteten av dem tilsynelatende ikke makter å innse at de tok feil:

En ting er å stemme på "praktisk talt Hitler" -- en annen ting er å ikke innse det.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Virker som det var en del "shunning", eller hva man skal kalle det, mot folk som stemte på Trump også. Har heller ikke skortet på dehumaniserende utsagn mot den gruppen... Men folk har da friheten til å velge venner, uavhengig av hva creepy Molyneux måtte mene. 

Lenke til kommentar

 


 

Molyneux er vel også kjent for å ha sosipatiske trekk, selv av de som følger han

 

Ja, men la oss ikke gjøre dette til en debatt om SM.

 

Nei, han er ikke konservativ. Men han heier mer på de konservative enn på liberale.

 

Nok om det. Tilbake til tema.

 

 


 

Det er ikke det jeg snakker om. Shunning er når en person oppfordrer en annen person, til å distansere seg fra venner eller familie pga. X årsak som går mot X ideologi. To eksempler på dette er Suppressive Person og DeFOO

 

Som du ser er liberale mestere i å ta avstand fra folk med motstridende politiske meninger.

 

 


 

Og om 90% av venstresiden sa det ville gå ut over vennskapet om en venn støttet HITLER...

 

Ville du sagt at venstresiden er mindre tolerante..?

 

Ja, per definisjon. Men de ville kanskje først og fremst vært bipolare, siden Hitler var sosialist.

 

Helt enig i at Trump er psykopat. Ifølge venstresiden nektet han å ta et funksjonshemmet barn i hånden.

Endret av Gavekort
Flettet trippelpost
Lenke til kommentar

 

Det er ikke det jeg snakker om. Shunning er når en person oppfordrer en annen person, til å distansere seg fra venner eller familie pga. X årsak som går mot X ideologi. To eksempler på dette er Suppressive Person og DeFOO

 

Som du ser er liberale mestere i å ta avstand fra folk med motstridende politiske meninger. 

 

 

Jeg vet ikke hva du skriver her. Kan du utdype?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke det jeg snakker om. Shunning er når en person oppfordrer en annen person, til å distansere seg fra venner eller familie pga. X årsak som går mot X ideologi. To eksempler på dette er Suppressive Person og DeFOO

 

Som du ser er liberale mestere i å ta avstand fra folk med motstridende politiske meninger. 

 

 

Jeg vet ikke hva du skriver her. Kan du utdype?

 

 

Les førsteposten. Hvis du fortsatt ikke forstår kan jeg nok ikke være til mer hjelp.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er ikke det jeg snakker om. Shunning er når en person oppfordrer en annen person, til å distansere seg fra venner eller familie pga. X årsak som går mot X ideologi. To eksempler på dette er Suppressive Person og DeFOO

 

Som du ser er liberale mestere i å ta avstand fra folk med motstridende politiske meninger. 

 

 

Jeg vet ikke hva du skriver her. Kan du utdype?

 

 

Les førsteposten. Hvis du fortsatt ikke forstår kan jeg nok ikke være til mer hjelp.

 

 

Jo. Du kan forklare hvem de liberale mestrene er, og hvorfor det å ikke ta avstand fra politisk opposisjon ikke er definisjonen av ekkokammer, og hvordan det å oppfordre til det ikke er definisjonen av shunning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...