Gå til innhold

Seks år etter terroren står Utøya-ungdommer på valg til Stortinget


Anbefalte innlegg

Seks år etter terroren står Utøya-ungdommer på valg til Stortinget

 

Det er seks år siden i dag. Nå står flere av dem terroristen ønsket å drepe, på valg til Stortinget.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorangrepet-22-juli/seks-aar-etter-terroren-staar-utoeya-ungdommer-paa-valg-til-stortinget/a/24100197/

 

Godt å se at de ikke har latt seg knekke av det grusomme som skjedde for seks år siden, men har kommet seg videre med livene sine. Og at de heller ikke ble skremt vekk fra politikken.

 

Seks år siden angrepet i dag, en dag for å tenke på at landets befolkning bør stå sammen til tross for små uenigheter og at disse uenighetene ikke betyr noe når man ser på landet og befolkningen som en helhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt dumt å stå frem med navn\bilde på slike ting?

Hvis brevik har tilhengere man vet aldri, så man kan alltid frykte mere terror. Da er det ikke vanskelig å gjette hvem som blir neste mål. For man vet jo nynasister aldri ble stoppet i kristansand  ergo betyr det fritt spillerom frem til noen kan bevise noe kriminell handling i så fall vet vi med dagens politi resurser kan gå ille hvis det skjer.

 

Trodde de som ble utsatt for slik terror fremdeles sliter med angst og deprisjon hvis ikke noen har klart seg bra gjennom det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Tror dere virkelig ikke at avisene ville skrevet om dette om det var FpU som ble massakrert..?

...

 

Jeg ville likt å vite at FpU-medlemmer som overlevde en massakre på sine venner og meningsfeller har kommet seg videre i livet.

FrP er partiet på stortinget jeg er minst enig med -- men likevel ville jeg likt å høre om hvordan det gikk med ungdommene om det var dem som ble terrorutsatt.

 

...

 

Er dere misunnelige på oppmerksomheten eller noe..?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...