Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Bitcoin har printet en ny 60 dagers cycle low. Første higher low siden november 2021 faktisk.

Denne dippen danner høyresiden av en inverse head & shoulders med åpenbar resistance ved $25000. Så får vi se hvordan dette utspiller seg. Nå ble det en voldsom pump de siste dagene. Hadde sett for meg mer rolig bevegelse fremover.

Daily:

2037903363_ScreenShot2023-03-14at11_10_35.thumb.png.f8974a37c6a7482e282fe756f94829cf.png

Weekly:

1571214006_ScreenShot2023-03-14at11_09_38.thumb.png.af2e634c507c2e38517183268f6a018f.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 2/28/2023 at 1:23 PM, newman221 said:

Man må jo forholde seg litt skeptisk til en del av valutaene. Inne på coinmarketcap.com er det nå listet opp 91 sider med 100 oppføringer pr side, omtrentlig 9100 ulike digitale valutaer. Det er ganske mange "valutaer" å velge mellom. Til sammenligning er det omtrentlig 180 valutaer i den fysiske verden. 

 

Øvre del av side 1 er hovedsakelig det man trenger å se på 😁

Lenke til kommentar

Hadde jeg investert større beløp så hadde jeg nok holdt meg til de største valutaene, men for min del er det noen hundre lapper her og der på de litt mindre valutaene. Slengte inn en tusen lapp på Kaspa i fjor sommer og den har nå 50X noe jeg ikke tror kommer til å skje med BTC eller ETH. Det er mer gambling å kjøpe de mindre valutaene, men igjen har man mulighet for mye høyere gevinst.

Lenke til kommentar
3 hours ago, TheKims said:

Hadde jeg investert større beløp så hadde jeg nok holdt meg til de største valutaene, men for min del er det noen hundre lapper her og der på de litt mindre valutaene. Slengte inn en tusen lapp på Kaspa i fjor sommer og den har nå 50X noe jeg ikke tror kommer til å skje med BTC eller ETH. Det er mer gambling å kjøpe de mindre valutaene, men igjen har man mulighet for mye høyere gevinst.

Ja det er sant. Går jo an å bruke små beløp på low cap coins med f,eks 50-100x potensiale.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Medlem said:

Glem Bitcoin!  – Om fem år kan kryptovalutaene være forbigått av digitale euro, yuan og kroner
https://teknologiradet.no/glem-bitcoin/

Blir jo spennende å se om kryptovaluta eksisterer om 5 - 10 år ;)

Forfatteren har ikke forstått hva Bitcoin er for noe. Bitcoin er et fullstendig desentralisert "digitalt gull".

Disse digitale euro/yuan/kroner er jo fortsatt valuta som blir utstedt/kontrollert av myndighetene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Delvis skrev (10 minutter siden):

På coinbase må de vel laste opp ID dokumenter? Det slipper du på Firi og andre Norske. De bruker Bank ID.
Kaupangkrypto er en annen Norsk som jeg har hatt grei erfaring med. Samme der, bruker Bank ID. 

Ja må ta bilde av id siden det er et amerikansk selskap som ikke har tilgang til bankid, er så lenge siden jeg startet med dette at det ikke fantes noen store/seriøse norske alternativer.

Lenke til kommentar
On 3/23/2023 at 3:18 PM, ray001 said:

Noen som har erfaring med swizz-pro - https://www.swizz-pro.com/

Hva er deres erfaringer?

Har dere en "megler" som styrer investeringen?

Du fant altså den siden der, en ukjent og tvilsom trading plattform. Men ikke de store og anerkjente exchange'ene.

Det skal ikke så fryktelig mye research til for å finne ut at disse er de eneste man trenger/burde bruke:

Firi (norsk)
Bitstamp
Kraken
Coinbase
Binance
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...