Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde heller spilt Firmino på topp, ikke Studge akkuratt men men. Hadde dere beholdt Vardy eller byttet han ut mot en annen spiss. Har Morata og Kane på topp.

Endret av PrettyBoy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde heller spilt Firmino på topp, ikke Studge akkuratt men men. Hadde dere beholdt Vardy eller byttet han ut mot en annen spiss. Har Morata og Kane på topp.

Vil du ha en som kommer til å spille i alle kampene nå i et hektisk program er Vardy et greit valg. Selv har jeg Morata, Kane og Aguero jeg tror ikke Aguero og Kane kommer til å spille 90 minutter i alle kampene..

Skrevet

Du er jo ikke alene. Ganske mange med City/United/Chelsea og pool-spillere som ikke fikk særlig mye poeng. Eneste unntak var vel omtrent De Gea og Valencia av de som er mye valgt.

Skrevet

Joda, mange som ikke leverte. Men Ramsey var den eneste spilleren jeg fikk noe som helst mer enn spilletidpoeng på, med en assist. Satser på at det snur nå. Nekter å tro at hverken Lukaku, Sané, Morata, Pogba, Eriksen osv ender opp uten poeng en runde til.

Skrevet

Vil du ha en som kommer til å spille i alle kampene nå i et hektisk program er Vardy et greit valg. Selv har jeg Morata, Kane og Aguero jeg tror ikke Aguero og Kane kommer til å spille 90 minutter i alle kampene..

Ikke så dumt å ha Vardy serru :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Blir røft fremover på fantasy

Skrevet

Holdt meg unna fristelsen å kjøpe Hazard og måtte bestemme mellom Alonso og Azpi. Det ble Alonso. Mildt sagt fornøyd :)

Ikke har jeg Sané heller, og har Firmino som Pool cover.

Skrevet

Holdt meg unna fristelsen å kjøpe Hazard og måtte bestemme mellom Alonso og Azpi. Det ble Alonso. Mildt sagt fornøyd :)

Ikke har jeg Sané heller, og har Firmino som Pool cover.

Hazard har gitt meg 7 poeng i snitt per kamp siden jeg fikk ham.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

For de(kan ikke være mange) med Rooney, straffemiss men mål

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...