Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei folkens

Noen som har kjøpt nikotinvæske 10% fra Sverige? Det går greit eller? Noterte meg at det står på nettsida at de ikke sender til svensker, av en eller annen merkelig grunn. (ismokeking tror jeg de heter)

Kan svare ja på denne nå, bestilte en med 100ml 100mg/ml ca. kl. 13 mandag denne uken, fant den i postkassen i morges.

Den ser rimelig klar ut, ikke synlig oksidert. Fant ikke produktfoto på siden deres så jeg legger ved 2 bilder av den jeg mottok.

post-260104-0-63325800-1568374830_thumb.jpg

Endret av xRun
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørkebrun væske kan ikke brukes?

Fint Xrun. Verdt et forsøk....

Andre ordre fra iSmokeKing, bestilt mandag formiddag, fant den i postkassen i morges.

Tilsynelatende like lite oksidasjon som avbildet i innlegget om forrige ordre, klar og fin i fargen.

Skrevet (endret)

Klart de kan. Det har bare med oksygen å gjøre. Juicen kan også forandre smak over tid. 

Edit: Mine favoritter var blant annet vermillion river før USA gikk insane og de hadde veldig mørke væsker. Mye smak da!

Endret av BuffyAnneSummers
Skrevet

Andre ordre fra iSmokeKing, bestilt mandag formiddag, fant den i postkassen i morges.

Tilsynelatende like lite oksidasjon som avbildet i innlegget om forrige ordre, klar og fin i fargen.

Flotte greier!

Et fullgodt alternativ til pink mule:)puh...

Skrevet

Men jeg liker ikke at jeg må oppgi personnummer etter å ha handlet med dem. Betyr det at de ikke sender varen før jeg har oppgitt nummeret til det selskapet som jeg ikke husker navnet på men som er det svenske svaret på paypal? (brukte debet kort)

Skrevet

Noen som har hørt om noen som har fysisk negativ erfaring med vape? 

Syns selv jeg kan bli "tungpustet" om jeg damper mye. Er jo selvfølgelig en selvfølge.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg damper mye så får jeg lett hodepine, fanden ta den deilige dampen. Det er bare for mye nikotin på en gang, men kan ikke sammenlignes med feks nikotintyggis som ga meg konstant nikotinsjokk under normal bruk.  

Derfor det er kjekt å ha noe juice med veldig lav nikotininnhold, for de gangene du bare fyller på hele tiden. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

coilen min har begynt å svikte, bomullen er blitt svart og dette påvirker juicen. er det farlig å dampe "forurenset" juice?? Får ikke kjøpt ny coil før mandag....

Endret av Bergen5222
Skrevet

coilen min har begynt å svikte, bomullen er blitt svart og dette påvirker juicen. er det farlig å dampe "forurenset" juice?? Får ikke kjøpt ny coil før mandag....

Jeg pleier å børste coilen under vann, deretter bytter jeg veke (bomull). Funker for meg. Selvfølgelig bare et visst antall ganger da. Ellers lager jeg mine egne coiler. Bruker en type som er lett å lage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...