Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo betale tollavgift og MVA. fra neste år. Hva gjør dere i januar 2020? Jeg begikk en tabbe en gang og bestilte for over tollgrensen med juice med nic, og det ble DYRT. Tollbehandlingsgebyret er mye høyere for nic enn for sokker.

Endret av mellowman
Lenke til kommentar

Jeg bruker Mixnmatcheliquids for 100mg og har i tillegg kjøpt noen flasker 220mg fra Pink Mule.  Pink Mule ser imidlertid ikke ut til å tilby denslags lengre.

 

Juice lager jeg selv, med unntak av juice fra The Druid's Brew og Pipe Sauce fra ePipeMods.  Sistnevnte kjøper jeg i 0mg og tilsetter 220mg selv for å komme opp i ønsket styrke.

Har du ikke problemer med oksidert nic derfra? Blandet ei 100ml flaske med 15mg nic, og den smakte grusomt.

Lenke til kommentar

Gikk over til 316L wire, 30 AWG, etter å ha brukt khantal A 1 før. (de var utsolgt for khantal) Men,----har noen andre opplevd dette?----nå kortslutter coilen gang på gang. Jeg ga opp etter 4. forsøk. Dessuten, med khantal-tråd kunne jeg bare vrikke fram og tilbake en stund, så røyk tråden akkurat så langt inne at enden ikke stakk ut. Med 316L tråd går ikke det, dvs den ryker, men ikke langt nok inne.

 

Ps. jeg brukte negleklipper og dytta dessuten enden innover til den ikke lenger skulle ha vært et problem, og likevel kortslutta coilen gang på gang. Ergelig. (og litt mystisk....)

 

Tlbake til Khantal. Man lærer så lenge man lever!!!

Lenke til kommentar

Det hele kommer vel gjerne an på hvilken RDA/RTA du bruker.  Jeg bruker 316L i mine Dead Rabbit, Acevape MK, Ammit 25, Bachelor X, Zeus og flere andre RTAer, stort sett enten som Alien, Fused Clapton eller enkel 22AWG tråd.  Har aldri hatt mer problemer med stål enn med Kanthal, som jeg sluttet å bruke for flere år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...