Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(herre så dødt det er her på forumtråden) 

 

Hva skjer i 2020 når nikotin blir å selge over disk? Det blir jo kun 10 ml som vil bli solgt? 

 

Vil de samme merkene være fremdeles aktuell? Hvordan vil dette skje i praksis? Noen som vet? 

 

Frykter 2020. Bestiller 10mg 20mg nic salt fra vapeclub.co.uk. Sånn som det ser ut så må jeg begynne å snuse for en kostnad på 3000,- i måneden!

Lenke til kommentar

Hallo, hva er dette for dommedagsprofetier? Det er jo bare å bestille som før, men da til en litt høyere pris!!! Det vil fra 2020 fortsatt være billige og bedre å dampe enn å røyke.

 

Litt høyere pris? Da har du aldri måtte betale for nikotin som var over tollgrensa. Sjekk tollgebyret for nikotin så skjønner du.

Lenke til kommentar

Her ligger det allerede 1L+ 100mg i fryser'n, pluss litt 220mg og en del hundre ML smakskonsentrat.  Ved siden av står en dunk med ca.3.7L ferdigblandet base og i boden står 5L hver av VG og PG.  Alt i alt godt forberedt på den nye virkeligheten og jeg behøver strengt tatt ikke tenke på å handle de neste fire årene eller så.  Innen da er sikkert reglene forandret uansett.

Lenke til kommentar

Her ligger det allerede 1L+ 100mg i fryser'n, pluss litt 220mg og en del hundre ML smakskonsentrat. Ved siden av står en dunk med ca.3.7L ferdigblandet base og i boden står 5L hver av VG og PG. Alt i alt godt forberedt på den nye virkeligheten og jeg behøver strengt tatt ikke tenke på å handle de neste fire årene eller så. Innen da er sikkert reglene forandret uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...