Delvis Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Hvis det er noe du bytter og får noe annet, så skal du skrive navn og tilf nr.Har vært ute for et par tilfeller. Også i dag skulle jeg bruke en tilgodelapp(bare smått beløp)så glemte jeg den ut og betalte. Kom tilbake 5 min etter og sa jeg hadde glemt den, om jeg barekunne løse den ut for å bli kvitt den da. "mmmm...ja du kan vel det.."Da også måtte jeg skrive navn og tlf-nr.Hva gjør de med dette etterpå, blir du satt på en liste eller noe at du får riper i lakken?
Salvesen. Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Det er vell for å avdekke juks fra de som jobber der, driver de å slår inn returer hele dagen er det greit å kunne ringe de opp å spør om en faktisk returnerte noe. 1
Herr Brun Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Det er vell for å avdekke juks fra de som jobber der, driver de å slår inn returer hele dagen er det greit å kunne ringe de opp å spør om en faktisk returnerte noe.Jepp. Det brukes nok ikke jevnlig, men for å ha et system for å ta ansatte i tilfelle. 1
krikkert Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Skattemessige hensyn (men det er ikke pliktig). Å slå returer i kassa en ikke ukjent måte å unndra omsetning på, særlig steder med dårlig varelagerkontroll. 1
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Det hender at det tas stikkprøver, det kan hende at du får en telefon fra noen som spør om transaksjonen er reell. Not to worry.
Merko Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Du signerer på at det er du som har returnert et produkt. Skulle det oppstå et tilfelle hvor en annen kar kommer med samme kvittering og skal returnere det samme så kan man avklare det litt enklere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå