Gå til innhold

Diskusjon om/rundt ord - [Lurer du på hva uforståelige ord betyr - la oss snakke om det]


Anbefalte innlegg

Jeg personlig opplever noen tilfele at det er vanskelig å frostå ukjente ord, selv om man blar opp i ordboka eller google det. Det er som oftest setnings oppbygningen som må omfomulere for at jeg skal forstå bedre. Der er pga jeg har dysleki. Og syns at det er plagsomt at man ikke klarer å forstå betydningen av et ukjent ord.

 

Så jeg lurer på:

 

Hva betyr Masseorgie og Lapdance?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får håpe på det. Jeg kan ikke svare på det.

Neivel, og siden du i tillegg har glemt å oppgi i hvilken sammenheng orda forekommer, blir det hele ei umulig gjettekonkurranse. Siden orda forutsetningsvis skrives med store forbokstaver, er de i hvert fall proprier, eller egennavn på norsk. Altså navn på ett eller annet – en boktittel eller navnet på en sang, en båt, en hund... i grunnen det meste.

Lenke til kommentar

Tja, såvidt jeg kan skjønne må en masseorgie være en seksuell sammenkomst mellom en større gruppe mennesker. Hva som regnes som "masse" (altså antall folk) er vel en uklar grense.

 

Lapdance er en form for stripperdans, der (som regel) mannen sitter, og dama vrenger seg rundt på fanget hans.

Lenke til kommentar

Masseorgie: En orgie er gruppesex, altså en gruppe mennesker som har sex med hverandre. Derfor må en masseorgie være det samme, bare i en større skala. La oss si at en gruppe kan være 10 personer, mens en masse kan være alt fra 100 personer og oppover. En masse går det ikke an å tallfeste.

 

Lapdance: "Direkte oversatt" vil det bety å få en dans på fanget. En person sitter på en stol, mens en annen person danser foran vedkommende, og gjerne helt inntil, eller oppi fanget. Det er som regel en form for stripping og sensuell eller seksuell dans, som er ment for å opphisse vedkommende som sitter i stolen.

Lenke til kommentar

Masseorgie: En orgie er gruppesex, altså en gruppe mennesker som har sex med hverandre. Derfor må en masseorgie være det samme, bare i en større skala. La oss si at en gruppe kan være 10 personer, mens en masse kan være alt fra 100 personer og oppover. En masse går det ikke an å tallfeste.

 

Lapdance: "Direkte oversatt" vil det bety å få en dans på fanget. En person sitter på en stol, mens en annen person danser foran vedkommende, og gjerne helt inntil, eller oppi fanget. Det er som regel en form for stripping og sensuell eller seksuell dans, som er ment for å opphisse vedkommende som sitter i stolen.

Nå forstod jeg bedre. Takk

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Neonex nevnte denne sitaten i min tråd Om/rundt generelt Destiny.

 

Økonomisk så klart best å vente, men imo får du vesentlig mer ut av det ved å kjøpe det nå (Gameplay wise). Du får mer aktive spillere, du kan bli kjent med folk som du spiler sammen med eller spille med IRL kompiser, som gjør spillet vesentlig bedre

 


 

Så hva er imo, wise og IRL for noe!! :hm: :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...