Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok belage deg på å kjøpe destiny 2 + expansion pass (fås i pakke til 879 elns). Hvis ikke må du regne med å vente oppimot 3 år (hvis de følger timetable fra d1), minst 1.5.

Hæ!! Så hva er mest lønsomt i å vente i 3 år eller kjøpe Destiny 2 + expansion pass? Og for det andre fore trekker jeg helst ferdig spill, ikke oppstykket.

Lenke til kommentar

 

!!!Hæ!

Leser du ikke svarene du får? Du må enten vente 2-3 år til det kommer en samlerversjon, men da risikere å spille med få aktive spillere. Eller spille det nå mens det er mest aktiv. 

 

Døh, jeg gjør det. Jeg bare ikke forstår de tre ord han har brukt, det er imo, wise og IRL. Hva betyr de? :hm: :hm:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

 

 

!!!Hæ!

Leser du ikke svarene du får? Du må enten vente 2-3 år til det kommer en samlerversjon, men da risikere å spille med få aktive spillere. Eller spille det nå mens det er mest aktiv. 

 

Døh, jeg gjør det. Jeg bare ikke forstår de tre ord han har brukt, det er imo, wise og IRL. Hva betyr de? :hm: :hm:

 

Imo > In my opinion. wise betyr vis men i denne konteksten mener han "spillmessig". IRL betyr "In real life" - På ekte. 

Du kunne lett funnet ut av dette med googling. 

Lenke til kommentar

 

 

 

!!!Hæ!

Leser du ikke svarene du får? Du må enten vente 2-3 år til det kommer en samlerversjon, men da risikere å spille med få aktive spillere. Eller spille det nå mens det er mest aktiv. 

 

Døh, jeg gjør det. Jeg bare ikke forstår de tre ord han har brukt, det er imo, wise og IRL. Hva betyr de? :hm: :hm:

 

Imo > In my opinion. wise betyr vis men i denne konteksten mener han "spillmessig". IRL betyr "In real life" - På ekte. 

Du kunne lett funnet ut av dette med googling. 

 

Har googlet det. Ble ikke like klok av det, spessielt de to første ordene Imo, wise. Hva betyr opinion da? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...