Gå til innhold

Logitechs nye musematte kan lade musa trådløst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G9X er fin, og den har jeg og, men den musa jeg har vært abslolutt mest fornøyd med gjennom årene har vært G9. Den savner jeg. Denne løsningen med induktiv lading er strålende, og musene er slett ikke verst heller. Prøvde denne løsningen for et par dager siden, og det overbeviste meg, iallefall. Jeg hadde nok slått til på dette, hadde jeg hatt et skikkelig gamingbord. Nå for tida går det mest i spilling på tv fra sofaen med Roccat Sova, og da må jeg "klare meg med" kabelbundet mus :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jo G9X en forbedret utgave av G9, med bedre sensor(Høyere DPI), og noe som kalles angle snapping som G9 ikke har. så jeg ser ikke helt hvordan G9 kan være bedre. Og Ja, jeg har også hatt G9 for en del år tilbake og de er vel identiske utseendemessig. Min G9X har nå vært med siden 2011, over 6år uten tull, skiftet skallet og glideputene på den her om dagen, så nå ser den nesten ut som ny igjen, med unntak av litt slitasje på venstre knappen.

 

Fikk faktisk tak i en helt ny G9X fra Russland for et par uker siden via eBay, kjekt å ha en i reserve =)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Nå er jo G9X en forbedret utgave av G9, med bedre sensor(Høyere DPI), og noe som kalles angle snapping som G9 ikke har. så jeg ser ikke helt hvordan G9 kan være bedre. Og Ja, jeg har også hatt G9 for en del år tilbake og de er vel identiske utseendemessig. Min G9X har nå vært med siden 2011, over 6år uten tull, skiftet skallet og glideputene på den her om dagen, så nå ser den nesten ut som ny igjen, med unntak av litt slitasje på venstre knappen.

 

Fikk faktisk tak i en helt ny G9X fra Russland for et par uker siden via eBay, kjekt å ha en i reserve =)

 

Minner meg om at jeg likte Microsoft Intellimouse 3.0 så bra at når den første døde etter mange år, så kjøpte jeg like greit 2x til slik at jeg hadde en i backup.

Lenke til kommentar

Nå er jo G9X en forbedret utgave av G9, med bedre sensor(Høyere DPI), og noe som kalles angle snapping som G9 ikke har. så jeg ser ikke helt hvordan G9 kan være bedre. 

 

Jeg ser jeg skrev feil! Korrekt mus skulle vært G7. Altså trådløs laserutgave av MX518. Mulig å skifte batteri på under 2 sek. Helt magisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...