Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når hun ikke vil kysse eller ha sex


Anbefalte innlegg

Holder på med en jente jeg fler eganger har sluttet å prate med men hun tar kontakt med meg gang på gang. Vi kan snakke og chatte i 7 timer, hun vil møte meg osv. 

En gang var jeg med vennine skulle holde rundt vennina da hoppet hun i mellom oss og holdt rundt meg, (Til tross for at hun har poengtert at jeg og hun bare er venner)

 

vi snakker som sagt mange timer daglig, og gjør ting sammen, men hun vil veken gjøre noe seksuelt med meg eller kysse engang.. Hun kan kose og spoone men ingenting seksuelt.

 

Er jeg freindzona eller ?



Anonymous poster hash: de360...4dc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe som heter friendzone. Om hun ikke vil noe mer så er du venn. Du har ikke nødvendigvis gått fra å være noe mer til å bli "friendzona". Du har gått fra å være en fremmed til å bli en venn. Om hun sender blandede signaler så kan det enten være hun som gjør det (bevisst eller ubevisst) eller du som tolker ting feil.

Er dere gammel?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe som heter friendzone. Om hun ikke vil noe mer så er du venn. Du har ikke nødvendigvis gått fra å være noe mer til å bli "friendzona". Du har gått fra å være en fremmed til å bli en venn. Om hun sender blandede signaler så kan det enten være hun som gjør det (bevisst eller ubevisst) eller du som tolker ting feil.

Er dere gammel?

vi har snakket nærmere 4 år daglig. hun har flere ganger sagt hun elsker meg til så å si hun ikke mente det og at hun har formulert seg feil. Når vi har pause så kontakter hun meg stadig og sier hun savner meg. venninene sier hun prater mye om meg osv. Når hun møter meg er hun nervøs...

 

til slutt har hun fått for seg at vi er venner. Det sårer meg egt litt, og jeg sliter litt med å se på hun som en "VEnn", derfor blir et vennskap mellom meg og hu nærmest umulig for meg.

 

vi er i 22 årene

 

Anonymous poster hash: de360...4dc

Lenke til kommentar

Virker på meg som hun er glad i deg som en venn og som en bror, og derfor vil hun gjøre krav på deg fordi hun er redd for å miste deg til en annen jente. Men hun er ikke tiltrukket av deg.

Det jeg også har tenkt hele veien. Men når hun presterer å si hun elsker meg, og måten hun reagerer på når jeg skulle kose med vennina, så har jeg bare fått litt mer motivasjon på å prøve å kapre henne. jeg kommer til å droppe å møte henne denne helgen, og slutte å snakke med hu. Uansett hvor kjipt det er. 

 

Morsomme er at hun i skrivende stund spør om vi skal finne på noe akkurat nå... 

 

Anonymous poster hash: de360...4dc

Lenke til kommentar

Jeg regner med du har prøvd å prate om dette? Finne ut hvor dere faktisk står og ta det derfra?

 

Jeg foreslår at du faktisk møter henne på søndag og tar en åpen og ærlig prat om saken. Fortell henne hva du føler og at dette av og på forholdet og oppførselen hennes gjør deg usikker. Til slutt kan du evt. sette ultimatum at enten blir dere ordentlige kjærester eller kutter kontakt for alltid.

Lenke til kommentar

Først og fremst, bør du finne ut om dere er eksklusive til tross for miksende signaler. 

 

Så ikke bare dropp planene med henne bare for å droppe henne, og se om hun løper tilbake med mindre du faktisk er 100% klar for å faktisk miste henne som en potensiell dame/ting.

Her må du gjøre ting av riktige årsaker annet enn å bruke manipulasjon.

 

Fokuser på ditt liv. Legg planer for deg selv, og sosiale planer der du har sjansen til å treffe litt andre mennesker og sirkler. Hold deg faktisk opptatt. Når du har tid innimellom og dere vil treffes igjen, gjør noe spennende ut av det som hun er en ny jente du har nylig truffet. Ikke vær redd for å vise litt lett og lekent at du er seksuelt interessert i henne og ikke bare som en venn. Litt direkte og indirekte berøringer her og der. Dersom hun responderer avvisende, så er det tydelig at hun ikke ser på deg romantisk eller seksuelt, og da er det bare til å fortsatt være venner istedet og fokusere videre på deg og dine planer.

Lenke til kommentar

 

noen fler tips ? :/

 

Anonymous poster hash: de360...4dc

 

Vær ærlig. Det kan være brutalt, men hva er egentlig alternativet? Du har kanskje følelser, om hun ikke føler det samme så kanskje det er bedre at dere har en periode fra hverandre - til at du enten kommer over henne og/eller finner deg en annen.

Lenke til kommentar

Spør rett ut - "er du interessert i vennskap eller forhold?"

Hvis svaret er vennskap, kan du velge å si at du godt kan ha henne som platonisk venn, men vil ha deg frabedt at hun forstyrrer når du flørter med andre damer, og at hun heller burde fungere som wingman om hun vil være en god venn.

Lenke til kommentar

Ikke spør, fortell!

 

Si at du ikke er ute etter en venn, så får hun bestemme seg hvordan hun passer inn i bildet(eller ikke passer).

 

Det som er at når du spør er det stor sannsynlighet for at du får ett diffust og utydelig svar, og du må ta det på gut feelingen hva det egentlig betyr.

Hvis du forteller er du veldig klar på hva du vil, og hun må ta stilling til den faktiske situasjonen og har verre for å komme unna med tåkeprat.

Endret av Civilix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...