Gå til innhold

Den store sjakktråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett VG. Ingen slår Lahlum. Ingen!

 

Tror nok dette blir lett match for Caruana. Carlsen har vært svak lenge nå. Tendens med bukk i hvert parti omtrent.

 

Du snakker piss som vanlig ja, Carlsen er tidens beste sjakkspiller og soleklart bedre enn Caruana. (På papiret).

Samt at MC har en tendens til å bli ordentlig motivert mot sikkelig motstand. Forventer en jevn og tett kamp med MC som seierskonge.

Lenke til kommentar

Enig, Carlsen viste meget lovende takter igår og dominerte hele partiet.

 

Spenning gjennom hele partiet igår, dette kommer til å bli et forrykende Vm. Er så glad for at det er Caruana som er motstanderen....og ikke Karjakin!

 

Forøvrig svitsjet jeg over på Nrk igår, synes VG nett sviktet med lydproblemer gjennom hele sendingen.

Lenke til kommentar

Sterkt trekk av Caruana! Bae mener Carlsen er i trøbbel. Bruker fryktelig lang tid Carlsen! Meget pessimistiske i studio nå!

 

40 min bak på klokka nå, Carlsen. Dramatisk!

 

Oi! Svært svakt trekk av Carlsen. Fordel Caruana nå. Amerikaneren med stålkontroll. Har sjokkert Carlsen!

 

Caruana mer enn dobbelt så mye tid som Carlsen! Dette går mot tap! Vanvittig imponerende parti av Caruana så langt. Spiller som en datamaskin!

 

Nesten nede i et minutt per trekk for Carlsen nå. Ikke bra.

 

Komplett utklasset i dag, Carlsen. Veldig heldig som redder remis. Kan nok med sikkerhet si at gårsdagen var en Caruana preget av nærvøsitet.

 

Svakt av Carlsen å bli overrasket over åpningen. Tyder klart på at han ikke er særlig forberedt

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

2x bukk på 1 parti. GG.

 

Svakt parti av Carlsen. Hvordan man klarer å rote bort klar vinst på dette nivået så ofte er helt absurd for meg.

Selv om fordelen er stor kan dette være såkalte computertrekk som er veldig teoretiske. Man må også finne en måte å vinne på selv om man står sterkt. I tillegg så var det lite tid å tenke på til slutt (Før 40 trekk).

Endret av chevyz28
Lenke til kommentar

Ser ut til å gå mot greit remis dette. Caruana klarte ikke omsette fordelen sin.

 

Begynner å få litt dårlig tid nå, amerikaneren!

 

4 trekk på 8 min bør vel gå. Hvis Carlsen gidder kan dette bli en lang kveld med stanging. Kan vel gå hvilken vei som helst dette.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...